Medicinsk abort

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

851 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
11. januar 2012

Anonym trådstarter

Jeg er i den "uheldige" situation at jeg er blevet gravid. Det var ikke planlagt (kondomet gik i stykker) og vi har hele tiden været meget afklarede omkring at vi ikke skulle have flere børn foreløbig. Vi har i forvejen en dejlig, men meget krævende datter på næsten 2 år.Jeg er ikke mere end ca. 4+ noget henne og jeg overvejer kraftigt at få en medicinsk abort. Er der nogen derude, der har erfaringer med disse?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2012

Musse21

Anonym skriver:

Jeg er i den "uheldige" situation at jeg er blevet gravid. Det var ikke planlagt (kondomet gik i stykker) og vi har hele tiden været meget afklarede omkring at vi ikke skulle have flere børn foreløbig. Vi har i forvejen en dejlig, men meget krævende datter på næsten 2 år.Jeg er ikke mere end ca. 4+ noget henne og jeg overvejer kraftigt at få en medicinsk abort. Er der nogen derude, der har erfaringer med disse?

Det kan man vist godt sige jeg har (3 Gange) Dog ikke frivilligt

Hvad ville du gerne vide?

Anmeld

11. januar 2012

Anonym trådstarter

Musse21 skriver:

Det kan man vist godt sige jeg har (3 Gange) Dog ikke frivilligt

Hvad ville du gerne vide?

Jamen forløbet, gjorde det ondt, hvor længe blødte du og var du sygemeldt fra job?

Anmeld

11. januar 2012

Musse21

Anonym skriver:

Jamen forløbet, gjorde det ondt, hvor længe blødte du og var du sygemeldt fra job?

Det kan jeg ligeså godt sige det skal ikke være nogen hemmelighed.. Det gør SÅ ONDT!!! Og det er bare noget der skal overståes 

Man kommer ind til scanning og de måler. Derefter får man en stak piller med hjem som man skal tage inden for nogle timer. Tror der er efter 8 timer plejer der at ringe en sygeplejeske for at høre om det er som det skal være. Efter blødning er stoppet kommer man ind til efter scanning for at tjekke alt er kommet ud.

Plejer at bløde en uges tid ligesom alm. mens. med hensyn til sygemeldning har jeg altid en uges fri for at komme oven på igen..

Håber du kan bruge det. Ellers må du endelig kontakte mig..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.