Hjæææælp!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

399 visninger
4 svar
0 synes godt om
11. januar 2012

Mor Til Oktober Børn

Vi har en datter på 15 mdr. og hun er normalt en stille og rolig pige, men når det kommer til sengetid, så er hun den største hystade der kan gå på to ben
Hun har i de sidste 3 uger NÆGTET at ville sove når hun er blevet lagt i seng (19-19:15) og skriger vitterligt det hele ned indtil vi går i seng.. Hvis det en sjælden gang lykkeds os at få hende til at sove så går der 20-30 min så vågner hun og starter forfra ..  

Er virkelig på bar bund nu! Førhen kunne man bare ligge hende og så forlade soveværelset, men ikk nu .. HVORFOR????????

Er virkelig desperate houswife lige nu .. Der er virkelig ingen tid til hinanden om aftenen, bortset fra hvis vi sender barnet til hendes mormor, men det kan vi jo ikk gøre hver aften ?! ...

Nogen der har haft samme problem og som måske har et godt råd?
For de råd jeg har fået a SP og a egen læge er da lige til at lukke op og sk*de i ..
SP siger at vi skal lade hende skrige til hun sover, og lægen siger vi skal ligge hende på sofaen så hun er sammen med os hele tiden  

HJÆLP!  HJÆLP!  HJÆLP!  HJÆLP!  HJÆLP!  HJÆLP!  HJÆLP! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2012

TaAsJu

Jeg sidder og tænker tilbage på fie.. Og hun havde også en tur lige der omkring.. Er det noget med der ligger et tigerspring lige der omkring?
Men det eneste du kan gøre er og holde ud.. Og ja man må gerne sætte sig ned og græde og syntes alt er håbløst tro mig det har jeg gjort..
Men der er en ende et sted.. Men giv hende masser af tryghed og kærlighed. Men stå fast, hvis i vil have hun skal sove så er det godnat.. Nu ved jeg ikke hvor hun sover.. Men put hende tæt på jer. Og når i er sikker på hun sover kan i have lidt alene tid...

Vores børn har aldrig sovet i vores seng andet end hygge om morgen.. Da vi har den holdning at vores seng er vores seng.. Men de elsker begge to og falde i søvn i den og sener blive puttet i deres egne..

Anmeld

11. januar 2012

Mor Til Oktober Børn

Mor til 2, snart 3 skriver:

Jeg sidder og tænker tilbage på fie.. Og hun havde også en tur lige der omkring.. Er det noget med der ligger et tigerspring lige der omkring?
Men det eneste du kan gøre er og holde ud.. Og ja man må gerne sætte sig ned og græde og syntes alt er håbløst tro mig det har jeg gjort..
Men der er en ende et sted.. Men giv hende masser af tryghed og kærlighed. Men stå fast, hvis i vil have hun skal sove så er det godnat.. Nu ved jeg ikke hvor hun sover.. Men put hende tæt på jer. Og når i er sikker på hun sover kan i have lidt alene tid...

Vores børn har aldrig sovet i vores seng andet end hygge om morgen.. Da vi har den holdning at vores seng er vores seng.. Men de elsker begge to og falde i søvn i den og sener blive puttet i deres egne..

Mille sover inde ved os, i sin egen seng, da vi kun har en 2 værelses lige nu .. Så hun er jo tæt ved os hele tiden .. Er bare rigtig godt stresset lige nu og rigtig træt a det hele ..   

Håber snart den ende kommer ..

Anmeld

11. januar 2012

TaAsJu

MillesMor111010 skriver:

Mille sover inde ved os, i sin egen seng, da vi kun har en 2 værelses lige nu .. Så hun er jo tæt ved os hele tiden .. Er bare rigtig godt stresset lige nu og rigtig træt a det hele ..   

Håber snart den ende kommer ..

Kan jeg virkelig godt forstå.. Manden fandt en dag mig sidde tudende på vores trappe.. Jeg var helt færdig.. Kunne ikke forstå hvorfor hun ikke bare ville putte sig..
Men mit eneste råd HOLD UD søde.. Det er bare en fase hun skal igennem...

Anmeld

11. januar 2012

Mor Til Oktober Børn

Mor til 2, snart 3 skriver:

Kan jeg virkelig godt forstå.. Manden fandt en dag mig sidde tudende på vores trappe.. Jeg var helt færdig.. Kunne ikke forstå hvorfor hun ikke bare ville putte sig..
Men mit eneste råd HOLD UD søde.. Det er bare en fase hun skal igennem...

Tak ..

Jeg måtte bare ud,. Har det sådan at når jeg bliver hidsig eller stresset så går jeg (ikk en dårlig vane)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.