Jeg er SÅ misundelig!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

728 visninger
8 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
11. januar 2012

Anonym trådstarter

Først ska det siges at jeg er flad som en pandekage, hva angår bryster og det lidt jeg har, hænger oveni købet efter graviditeterne, min veninde kommer så og fortæller at hun li er blivet tilkendt (hedder det det) en operation (brystforstørrelse samt løft), da hun også var meget kede af hendes bryster og at og hendes læge mente det pavirkede hende så meget psykisk at det duede ikke.

Jeg vil SÅ gerne ha lavet mine, men med børn, hus, bil, uddannelse o.s.v. er pengene bare ik til det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2012

Anonym

Hvis du er så misunderlig, så gå da til din læge og forhør sig om du ikke kan få bevilliget et par babser...

Smør lidt tykt på at efter du har fået barn er de grimme og der påvirker det rigtig meget!! Forsøget værd, frem for at bruge penge selv 

Er anonym, for det kunne nok godt støde folk det jeg skriver.

Men der er bare mange der får det gjort efterhånden!!

Anmeld

11. januar 2012

Ma-lu

Hej.. 

Jeg gik til min læge da jeg havde der så dårligt med mine, og var ked og det hindrede mig i mange ting.. Min læge henviste mig, først til Roskilde og bagefter Odense universitets hospital.. Men begge steder sagde nej,, de sagde at de ku' da godt se jeg ik havde særlig meget, ingen form, ingenting andet end brystvorder.. MEN da jeg havde brystvæv indeni brystet og kirtler osv , så de ville ikke operere mig på statens regning da de ikke var 'syge' eller uens... ( de var begge lige små

Så jeg tog lige 5 mdr med gevaldig nedskæring på min levemåde og sparede 30.000 kr og betalte mine bryster selv  

Meeen jeg har dog hørt at de kan lade sig gøre men ik alle læger er enige, for nogen siger ja andre nej , og sygehusene er tydeligvis heller ik enige med lægerne :/

Pøj pøj ....

Anmeld

11. januar 2012

Darling<3

Anonym skriver:

Hvis du er så misunderlig, så gå da til din læge og forhør sig om du ikke kan få bevilliget et par babser...

Smør lidt tykt på at efter du har fået barn er de grimme og der påvirker det rigtig meget!! Forsøget værd, frem for at bruge penge selv 

Er anonym, for det kunne nok godt støde folk det jeg skriver.

Men der er bare mange der får det gjort efterhånden!!

Enig, man kan lige så godt gøre et forsøg hos lægen inden man selv tager pungen op

Anmeld

12. januar 2012

Anonym trådstarter

Kan man godt det, fordi man "bare" er fladbrystet??

Ska der ik være noget fysisk i vejen med dem, før det bevilliger sådanne en operation?

Det ville være fntastisk at ku føle sig som en kvinde istedet for en 10årig pige.

Anmeld

12. januar 2012

Christina.78

Uha, hvis jeg kunne, ville jeg hellere end gerne give dig noget af mine..har det stik modsat - ville så gerne  have dem lidt mindre og løftet..

Anmeld

12. januar 2012

celkt

Anonym skriver:

Ska der ik være noget fysisk i vejen med dem, før det bevilliger sådanne en operation?

Det ville være fntastisk at ku føle sig som en kvinde istedet for en 10årig pige.

Og så tillader jeg mig at komme på banen og mene at der er noget galt med systemet hvis man kan få staten til at betale for brystforstørrende operationer.

ikke for at være lyseslukker, - men det mener jeg altså.

Anmeld

12. januar 2012

Anonym trådstarter

celkt skriver:

Og så tillader jeg mig at komme på banen og mene at der er noget galt med systemet hvis man kan få staten til at betale for brystforstørrende operationer.

ikke for at være lyseslukker, - men det mener jeg altså.

Fair nok

Anmeld

12. januar 2012

Anonym

Anonym skriver:

Min lillesøsters veninde, har meget små bryster, og hun var SÅ ked af at ligne en på 10 år med Gajoler!!!

Hun har fået bevilliget at få dem lavet, ta' da til lægen og snakke med hende/ham!!!

Det kunne jo ikke skade at forhøre sig, hvis du er ked af det over dem og det påvirker dit liv!!! Så hjælper de dig nok 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.