Bimse 22+5

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. januar 2012

grøn · ært

iiiiih, hvor ser du og din mave fiine ud!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2012

baby84

nielsen80 skriver:

Hold da op søde, hvor er du bare fin!!!

Håber alt er vel

tak for det.. ja alt er så godt for tiden. Hvad med dig..hvor langt er du nu?

Anmeld

15. januar 2012

nielsen80

baby84 skriver:

tak for det.. ja alt er så godt for tiden. Hvad med dig..hvor langt er du nu?

Det er så vildt du er så langt nu, kan stadig huske dit indlæg, hvor du fortalte om den positive test, Så dejligt det hele går godt!

Jeg er 9+5 i dag, så er ved at nærme mig NF. Glæder mig vildt til den er overstået, må indrømme jeg lider lidt af det der pylre- og nervøsitetsgen. Håber det bliver lidt bedre efter NF.

Anmeld

15. januar 2012

Nessie

Hvor er det en fin mave

Anmeld

16. januar 2012

baby84

nielsen80 skriver:

Det er så vildt du er så langt nu, kan stadig huske dit indlæg, hvor du fortalte om den positive test, Så dejligt det hele går godt!

Jeg er 9+5 i dag, så er ved at nærme mig NF. Glæder mig vildt til den er overstået, må indrømme jeg lider lidt af det der pylre- og nervøsitetsgen. Håber det bliver lidt bedre efter NF.

åh det er vildt du også er så langt. Kender alt for godt det med nervøsitetsgenet. Man kommmer hele tiden ind i nye bekymringer. For mig startede det med  "jeg kan bare mærke den sidder udenfor livmoderen-fasen" som blev efterfuldt af 20 andre. I tiden er jeg fyldt at frygt for at han bliver født for ridligt og nervøs hvis jeg ikke lige kan mærke liv i nogle timer Det virker bare så skrøbeligt, men det er det jo egentlig ikke. Det går jo godt i langt de fleste tilfælde og selvfølgelig incl. vores Er sikker på at din NF scanning går godt og at du får lidt mere ro derefter.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.