26+6

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.015 visninger
8 svar
0 synes godt om
11. januar 2012

sandramor

heeeeej piger

tænkte det var tid til lidt mave billeder igen

jeg går imorgen ind i uge 28..... puuuhhh sys jeg har været i 20´erne i en evighed hihi...... glæder mig til det hedder 30+

nå men jeg er langsomt begyndt at blive besværet på jobbet og har måtte tage hjem nogle dage fordi jeg har haft rigtig mange ældre skokunder hvor jeg har skulle ligge meget på knæ eller rode rundt nede på hug og det får jeg dælme ondt i ryggen af...... så nu må vi se hvor længe den holder endnu.......
imorgen er der præcis 3 mdr til min termin og på mandag skal jeg til vækstscanning igen så må vi se om hun stadig er en stor basse eller hvordan

har stadig ikke modtaget brev fra sygehuset angående min glukoste belastning...... men har skrottet al sukker.... spiser groft og ofte..... og så må vi se hvad det gør ved mit blodsukker..... min vægt indtil nu siger +12 kg.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2012

Chalala85

Super fin Bare vent du er snart i 30érne

Anmeld

11. januar 2012

pemiro

sandramor skriver:

heeeeej piger

tænkte det var tid til lidt mave billeder igen

jeg går imorgen ind i uge 28..... puuuhhh sys jeg har været i 20´erne i en evighed hihi...... glæder mig til det hedder 30+

nå men jeg er langsomt begyndt at blive besværet på jobbet og har måtte tage hjem nogle dage fordi jeg har haft rigtig mange ældre skokunder hvor jeg har skulle ligge meget på knæ eller rode rundt nede på hug og det får jeg dælme ondt i ryggen af...... så nu må vi se hvor længe den holder endnu.......
imorgen er der præcis 3 mdr til min termin og på mandag skal jeg til vækstscanning igen så må vi se om hun stadig er en stor basse eller hvordan

har stadig ikke modtaget brev fra sygehuset angående min glukoste belastning...... men har skrottet al sukker.... spiser groft og ofte..... og så må vi se hvad det gør ved mit blodsukker..... min vægt indtil nu siger +12 kg.

Sikke en fin mave.. Er det ventebukser dem du har på på sidste billeder? I så fald, hvor er de købt? De ser super fede ud heeh

Anmeld

11. januar 2012

Ayasmor

Smuk mave.. Inden du ved det er du sidst i 30'erne og ved at poppe

Anmeld

11. januar 2012

sandramor

mange taaaaaark

hihi jaaaa aldersmæssigt er jeg d er jo ihvertfald

men jaaa du har helt ret.... ved at før man ved af det så er man der.....
sys bare man blir lidt mere utålmodig jo længere man kommer med børneværelset hvor der nu står barnevogn, autostol.... tøjet er vasket og lagt i skabet........

Anmeld

11. januar 2012

sandramor

pemiro :

det er ventebukser ja

er nogle jeg har fået af min veninde og jaaaa de er faktisk super fede.... og er super glade for dem...... er ret sikker på de er købt i h&m

Anmeld

11. januar 2012

pemiro

sandramor skriver:

pemiro :

det er ventebukser ja

er nogle jeg har fået af min veninde og jaaaa de er faktisk super fede.... og er super glade for dem...... er ret sikker på de er købt i h&m

Hmm så må jeg ind og kigge der og håbe på de har i min lille størrelse denne gang. Har kun været heldig en enkelt gang :/ hehe

Anmeld

11. januar 2012

sandramor

Ja jeg har også kun været heldig to gange.... Så håber du er heldig denne gang så ;-)

Anmeld

11. januar 2012

Clisolka

Super suk babymavse 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.