Prøv lige at læs

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.054 visninger
7 svar
0 synes godt om
5. marts 2008

Jan9e D

denne artikkel

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article5737 1.ece

Arrr kan godt forstå at forældrene ikke vil ha barnet i den institution og de har taget en anden form for pasning. Men det er jo ikke alle der har den mulighed, og hvad poikker skal de gøre?
Jeg syntes det er grotesk at Kbh. kommune er nødt til at tage den slags steder i brug for at leve op til pasningsgarentien.

Nå men bare lige et surt opstød fra mig fra morgenstunden
Jannie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2008

SaNiNa

Nej nej det er jo helt grotesk at der skal ligge en vuggestue sådan et sted... det hører ikke nogle stedder hjemme vi ville osse have takket nej tak den til vuggestue plads vis det var os jeg ville da aldrig have ro i sindet når vores barn var der...

jeg ikke hvad polikkerne tænker på, det kan da godt være de ikke har vuggestue/børnehaveplader nok men i sådan er belastet område ligger man da ikke en vuggestue... man burde laven en underskirft indsamling for at få den lukket med det sammen...

Sanne

Anmeld

5. marts 2008

Loggidut

Jannie Danielsen skriver:

denne artikkel

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article5737 1.ece

Arrr kan godt forstå at forældrene ikke vil ha barnet i den institution og de har taget en anden form for pasning. Men det er jo ikke alle der har den mulighed, og hvad poikker skal de gøre?
Jeg syntes det er grotesk at Kbh. kommune er nødt til at tage den slags steder i brug for at leve op til pasningsgarentien.

Nå men bare lige et surt opstød fra mig fra morgenstunden
Jannie

æhhhh den er jo old gammel den artikkel...hæ hæ...fra 2003...mon ikke de har ombestemt sig med stedet den skal ligge siden?

Anmeld

5. marts 2008

Pia.

ja fy for pokker - må da håbe de fandt på noget andet den gang...
Det er nok de få forældre der valgte den vuggestue....

(H)-fra Pia.

Anmeld

5. marts 2008

Heidi.

Man må sgu da håbe at de rygger gevaldigt op inden den åbner??

Godt man ikke bor i KBH..+o(

Anmeld

5. marts 2008

Tinc

Man skal måske lige klappe hesten lidt, og kigge kritisk på kilden;) - Ekstra Bladet!!!

Min søn går i en RIGTIG god børnehave der har legeplads klods op ad den omtalte legeplads. De bruger den omtalte legeplads indimellem og det er et super godt sted. Der er stor respekt blandt de "voksne" brugere af Sundholm, for at det er børnenes sted, og vi har aldrig haft dårlige oplevelser der. Jeg sidder i bestyrelsen for min søns børnehaven, og vi var meget bekymrede da kommunen tilbød os dette stykke jord men alle vores bekymringer er gjort til skamme.

Jeg syntes nu ikke København er så meget dårliger end andre steder. Det er ikke lang tid siden det kom frem medierne at jorden på utallige institutioners legepladser var meget forurenet, eller slet ikke undersøgt for forurening. Jorden på de to legepladser er testet og oprenset.

Nå, men det er ikke for at være en vrissen pind:) Jeg syntes bestemt ikke det er optimalt med børn i byen, der er mange fare og forurening, jeg ville bare sige at det måske ikke er helt så vanvitigt som Ekstra Bladet siger. Og der er andre mennesker end narkomaner på Sundholm, f.eks. Jordmodercenter, Sportsklubber, Kommunernes Kompetenceudviklings center og andre virksomheder med "almindelige" mennesker.

KNUS/Tine

Anmeld

5. marts 2008

Loggidut

skynder mig lige igen at minde om det er en gammel nyhed...kig lige datoen!
ha ha...lidt lige som at fortælle Anker Jørgensen skal på ministerstolen....ik?

Anmeld

6. marts 2008

Tessa85

må da ærligt indrømme jeg ville heller ALDRIG sætte min datter så'n sted, heller ikk selvom artiklen er tilbage fra 2003, jeg ville ikk være det mindste i tvivl, og heller ikk overvejer om hun ska et andet sted, for det ville hun komme..! er godt nok oz glad for jeg ik bor i KBH. hvis det er så'n pasning man for tilbudt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.