Man skal måske lige klappe hesten lidt, og kigge kritisk på kilden;) - Ekstra Bladet!!!
Min søn går i en RIGTIG god børnehave der har legeplads klods op ad den omtalte legeplads. De bruger den omtalte legeplads indimellem og det er et super godt sted. Der er stor respekt blandt de "voksne" brugere af Sundholm, for at det er børnenes sted, og vi har aldrig haft dårlige oplevelser der. Jeg sidder i bestyrelsen for min søns børnehaven, og vi var meget bekymrede da kommunen tilbød os dette stykke jord men alle vores bekymringer er gjort til skamme.
Jeg syntes nu ikke København er så meget dårliger end andre steder. Det er ikke lang tid siden det kom frem medierne at jorden på utallige institutioners legepladser var meget forurenet, eller slet ikke undersøgt for forurening. Jorden på de to legepladser er testet og oprenset.
Nå, men det er ikke for at være en vrissen pind:) Jeg syntes bestemt ikke det er optimalt med børn i byen, der er mange fare og forurening, jeg ville bare sige at det måske ikke er helt så vanvitigt som Ekstra Bladet siger. Og der er andre mennesker end narkomaner på Sundholm, f.eks. Jordmodercenter, Sportsklubber, Kommunernes Kompetenceudviklings center og andre virksomheder med "almindelige" mennesker.
KNUS/Tine
Anmeld