Skævt bækken

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.485 visninger
3 svar
0 synes godt om
11. januar 2012

Flowers

Hejsa, er de rnogen der har et skævt bækken og været gennem graviditet? Jeg har fundet ud af at jeg har, og tænker på om livmoderen så kan få lov at vokse som den skal mm. Havde i nogle komplikationer eller bare nogle ting der skete lidt anerledes end hos gravide, der ikke har skævt bækken? Jeg er i uge 9 og har fx også mange ligamentsmerter, ikke stærke men de er der og har været siden uge 4 ca

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2012

Sujan

Ved ikke om jeg direkte havde skævt bækken... Men min hofteskål sad lidt skævt, således at mit ene ben faktisk var længere end det andet.. det gav mange smerter i starten af min graviditet.. men var til en kiropraktor og få det rettet og det hjalp virkelig meget.

Mit gjorde at barnet kunne have svært ved at skrue sig ordentlig ned i bækkenet ved fødsel..

Men lyder måske ikke til at være det samme? måske dit ikke er noget man kan rette. Men snak med læge og jordmor. De ved det meste, og ved også hvis det er noget der skal holdes øje med.

Anmeld

11. januar 2012

kvinde84

Jeg går til kiropraktor regelmæssigt. Og nu, da jeg i min graviditet fik vedvarende smerter i min ene balle, der til sidst gjorde det besværligt at gå ordentligt, så tog jeg en tur forbi min kiro. Han kunne så se at mit bækken var blevet lidt skævt. Jeg har hidtil været til 2 behandlinger, og smerterne er næsten forsvundet Det skal dog siges at mit bækken plejer at være lige, så det var måske et let problem at fikse, da alting ikke har været låst fast i forkert stilling særligt længe.

Jeg synes helt sikkert det er værd, at tage til en kiropraktor, for at se om han kan gøre noget for dig

Anmeld

11. januar 2012

Flowers

Tak skal i have Jeg tror også den ender med kiropraktor. Jeg har haft et par jag op gennem den ene balle. Mit skæve bækken blev netop opdaget ved at det virkede som om, at mine ben ikke er lige lange.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.