Juniordyne og pude sælges!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
16. februar 2012

Muhmi

HeidiØ skriver:

Uh tænke tænke tænke... er det et godt sæt? .. og hvornår tager man egentlig juniorsæt i brug? William er 5 mdr nu! .. Han kommer snart i stor tremmeseng... så blir babydyne måske for lille, eller hva?

Det her sæt er kvalitet.. Puden er meget tynd, så risikoen for at de små hoveder synker ned i den er meget, meget lille... Silas tog sin juniordyne og pude i brug da han var 7½ måned og han er super glad for den... Dejlig at putte på/med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2012

HeidiØ

Muhmi skriver:

Det her sæt er kvalitet.. Puden er meget tynd, så risikoen for at de små hoveder synker ned i den er meget, meget lille... Silas tog sin juniordyne og pude i brug da han var 7½ måned og han er super glad for den... Dejlig at putte på/med

Okay ja, fordel hvor bor du henne? Der står midtjylland, det kan jo sagtens være her i nærheden.. vil gerne spare porto hvis jeg "køwer" nemlig

Anmeld

16. februar 2012

Muhmi

HeidiØ skriver:

Okay ja, fordel hvor bor du henne? Der står midtjylland, det kan jo sagtens være her i nærheden.. vil gerne spare porto hvis jeg "køwer" nemlig

Jamen jeg bor i nordslanning... Durup... Mellem Mors og Skive

Anmeld

16. februar 2012

HeidiØ

Muhmi skriver:

Jamen jeg bor i nordslanning... Durup... Mellem Mors og Skive

Okay, Nordslanning ku jeg ik lige finde .. men det ser ud til at være tæt på Fur Jeg skal faktisk til Fur om en måned! .. Hvad er din pris hvis jeg afhenter? 450,-?

Anmeld

16. februar 2012

Muhmi

HeidiØ skriver:

Okay, Nordslanning ku jeg ik lige finde .. men det ser ud til at være tæt på Fur Jeg skal faktisk til Fur om en måned! .. Hvad er din pris hvis jeg afhenter? 450,-?

530,-? Bare for dig

Vil så gerne købe noget tilsvarende til Silas istedet for

Anmeld

16. februar 2012

HeidiØ

Muhmi skriver:

530,-? Bare for dig

Vil så gerne købe noget tilsvarende til Silas istedet for

500,-! Men så er det osse fordi det er dig!! .. Så du kan få noget till Silas, og så det er nemmere at betale dig med en flad "femhunnor"..

Anmeld

16. februar 2012

Muhmi

morethanperfect skriver:

Åhh hvis ikke jeg havde dyne til Oscar havde jeg købt denne

Den er også SUPER... Men vi tænkte at vi ligeså godt kunne bruge den anden (Som var brugt i forvejen) Og så bytte den her... Men det glemte vi alt om midt i julenytårjanuarudsalgs-ræset... Hehe... Og ja... Den anden dyne og pude er også kvali, så det gør mig ikke noget... Vi kommer bare aldrig til at bruge to af dem jo.. Hehe

Anmeld

16. februar 2012

Muhmi

HeidiØ skriver:

500,-! Men så er det osse fordi det er dig!! .. Så du kan få noget till Silas, og så det er nemmere at betale dig med en flad "femhunnor"..

Femhunnortyv'! BOR' fordi det er Da'! En tyv'r er 'o hældigwis ossår fla'!

Anmeld

16. februar 2012

HeidiØ

Muhmi skriver:

Femhunnortyv'! BOR' fordi det er Da'! En tyv'r er 'o hældigwis ossår fla'!

FEMHUNNOR'TI! Den er or' rund da! .. Sidste bud.. første...anden.....

Anmeld

16. februar 2012

Muhmi

HeidiØ skriver:

FEMHUNNOR'TI! Den er or' rund da! .. Sidste bud.. første...anden.....

'kay så! Du dælm'er en svær jen at forhandle mæh!

Men yesh yesh, femhunnor't da....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.