F......ck... Det var det jeg frygtede..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

402 visninger
2 svar
0 synes godt om
11. januar 2012

Sille86

Var i weekenden i kontakt med lægevagten, har længere haft meget ondt i bækkenet, halebenet og pluk veer... Mandag var jeg så hos min egen læge og er blevet deltids sygemeldt fra mit skønne job... Øv bækkenløsning var beskeden. Var ellers lige så stolt over at være gået en mdr længere denne gang i forhold til da jeg ventede Johann... Jeg elsker mit arbejde, kollegaer osv.. Er utroligt dårlig til ikke at kunne lave det jeg plejer, bliver så rastløs... Bare et lille øv og kæmpe suk fra mig... Snøft..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2012

Mor, Skilt,Bonusmor

Jeg er også lige blevet deltidssygemeldt af lægen.. Jeg er bare så glad for at det ikke er fuldtid, da jeg simpelthen tror jeg ville ende med at dø helt hen herude på landet..

Jeg spurgte lægen, om han lavede noget papir halløj jeg skulle have med til jobbet, men det havde han ikke - jeg skulle bare tage ud og sige det.. Så måtte de komme med noget, hvis han skulel skrive under på noget.. Er det normalt??

- Desuden er jeg da lidt spændt på om det kommer til at have nogen økonomisk betydning for mig..

Anmeld

12. januar 2012

Sille86

Ja det kan jeg godt forstå, havde det på samme måde det er længe og træls at gå derhjemme... Altså da jeg spurgte ind til det sagde hun at min arbejds plads ville indberette det til det sted de nu får løntilskud fra mener jeg noget i den stil.. Og så ville papirerne som der skulle bruges køre mellem læge og dem.. Så jeg skulle ikke foretage mig mere... Med hensyn til løn kommer det vidst ikke til at berøre mig, ved ikke om det er fordi vi er privat ansat..? Det er du nok nødt til lige at forhøre dig om på din arbejdsplads.. Og knuser til dig det er øv så tidligt i graviditeten....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.