MissNynne skriver:
heii alle i dejlige kvinder
jeg er 20 år, i uge 12 + 4 og glæder mig helt vildt til at blive mor.
Ingen af mine veninder er hverken gravide eller har børn, så kan ikke rigtigt snakke med dem om emnet "børn" for de forstår simpelhen ikke hvor jeg vil hen med det.
Bor sammen med min forlovede på amager, har lige færdiggjort grundforløbet mad til mennesker, med henblik på at blive kok.
Elsker at lave mad
dyrke triathlon(før graviditeten ihvertifald).. er altid frisk på en god snak og en lækker latte 
Søger nogle tøser, gerne på min egen alder, som har lyst til at tilbringe noget tid sammen med mig
og måske lave vores egen mødregruppe 
knus Nynne
Heej,
Jeg er lige blevet 22 og fra Brønshøj, og mor til Carmen på ½ år .. også er jeg lige begyndt på HF-enkeltfag for at kunne afslutte min HF, så jeg har altså forkortet min barsel en smule.. Min mor passer min datter i hverdagene, som privat børnepasser, nu hvor hun er så lille har jeg ikke lyst til at hun skal ud til en fremmed dagplejer/i vuggestue ..
Jeg er ikke sammen med faren til min datter, men altså, det er til det bedste .. Jeg elsker også at lave mad, og dyrke sport .. lige nu er jeg igang med at få de sidste hårde graviditets kg af, såå jeg kan komme tilbage i god form igen
..
Jeg kender heller ikke rigtigt nogen med børn, så det savner jeg lidt i hverdagen, også mht legekammerater til min datter..
Den mødregruppe jeg kom i var de alle sammen 35+, så det var ikke det mest spændende for en i starten af tyverne, så jeg valgte at droppe den..
Hvis du har lyst kan du skrive
..