Tidlig MD-scanning :) Vi skal have ....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.133 visninger
11 svar
0 synes godt om
11. januar 2012

AnnaK89

DAM DAM DAM .....  

En lille baby PIGE  

Scanningen gik bare rigtig fint og vores baby pige vokser, som hun skal - måler næsten 16 cm  Jeg er selv 15+5 idag

Lægen sagde, at alt så normalt ud og at der er noget i hjernen, som skal være der før hjernebjælken kan være der (den som vores datter mangler), så det var bare rigtig godt

I får lige et par billeder med af vores dejlige Prinsesse 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2012

mille25

stort tillykke med den bette pige....

Anmeld

11. januar 2012

B&J

Stort tillykke med jeres lille pige inde i maven hvor er det bare dejligt

Anmeld

11. januar 2012

norenberg

Vi blev selv scannet i uge 17 og skulle have en pige....men men men 2 uger senere var der sørme en tap at se....så de kan tage fejl uanset hvor gode billeder man har set første gang....så vi var ude og bytte tøj og diverse ting vi havde købt

Anmeld

11. januar 2012

pemiro

AnnaKJ skriver:

DAM DAM DAM .....  

En lille baby PIGE  

Scanningen gik bare rigtig fint og vores baby pige vokser, som hun skal - måler næsten 16 cm  Jeg er selv 15+5 idag

Lægen sagde, at alt så normalt ud og at der er noget i hjernen, som skal være der før hjernebjælken kan være der (den som vores datter mangler), så det var bare rigtig godt

ih hvor er det skønt at høre når alt går som det skal..

Og hjertelig tillykke med jeres lille babypige

Anmeld

11. januar 2012

olander87

Stort tillykke....

Anmeld

11. januar 2012

AnnaK89

norenberg skriver:

Vi blev selv scannet i uge 17 og skulle have en pige....men men men 2 uger senere var der sørme en tap at se....så de kan tage fejl uanset hvor gode billeder man har set første gang....så vi var ude og bytte tøj og diverse ting vi havde købt

Jeg skal scannes igen i uge 20 og tro mig - vi har endnu ikke købt noget endnu og gør det heller ikke før efter den næste scanning

Anmeld

11. januar 2012

babymus77

Ihh hvor dejligt;-) Stort tillykke!!! Skønt at vide køn, samt prinsessen er sund og rask;-))

Anmeld

11. januar 2012

M (:

AnnaKJ skriver:

DAM DAM DAM .....  

En lille baby PIGE  

Stort tillykke med den glædelige nyhed (:

Anmeld

11. januar 2012

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...

Eeeeej hvor fint - stort tillykke søde. Jeg kunne også tænke mig en lille pige, men bare vidunderet er sundt og rask så er vi lykkelige.

Vi håber på ligeså gode nyheder i morgen...

KRAM fra Line

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.