Veninder/vennepar søges haslev eller omegn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.614 visninger
10 svar
5 synes godt om
11. januar 2012

musse1

Jeg hedder Tina er 26 år, gift med min mand Kim snart 29 år, vi har sammen 4 børn 

Marcus 7 år

Jonas 5½ år

Sebastian 3 åre

og  Benjamin næsten 1½ år

vi har boet her i haslev i 3 år, kim arbejder som mekaniker og jeg går hjemme med Benjamin

derfor kunne jeg godt tænke mig at kunne mødes med nogle en gang imellem om formiddag, vi kunne evt. tage sammen i legestuen her i haslev, eller tage ind imellem i svømmehallen, gå en tur, sidde og hygge snakke og lave lidt forskelligt,  ind imellem kan det også sagtens blive om eftermiddagen

men vi kunne nu også godt tænke os nogle vennepar, som man kan ses med ind imellem om aften, weekenden og lave forskellige ting sammen, ellers bare mødes og hygge, hvis i har børn kunne børnene jo lege sammen 

må gerne være aldren mellem 24- 32 år, men ingen krav ;-) så skriv endelig, i er velkommen til også at skrive en privat besked.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2013

Frk. Diness

musse1 skriver:

Jeg hedder Tina er 26 år, gift med min mand Kim snart 29 år, vi har sammen 4 børn 

Marcus 7 år

Jonas 5½ år

Sebastian 3 åre

vi har boet her i haslev i 3 år, kim arbejder som mekaniker og jeg går hjemme med Benjamin

derfor kunne jeg godt tænke mig at kunne mødes med nogle en gang imellem om formiddag, vi kunne evt. tage sammen i legestuen her i haslev, eller tage ind imellem i svømmehallen, gå en tur, sidde og hygge snakke og lave lidt forskelligt,  ind imellem kan det også sagtens blive om eftermiddagen

men vi kunne nu også godt tænke os nogle vennepar, som man kan ses med ind imellem om aften, weekenden og lave forskellige ting sammen, ellers bare mødes og hygge, hvis i har børn kunne børnene jo lege sammen