Veninder/vennepar søges haslev eller omegn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.614 visninger
10 svar
5 synes godt om
11. januar 2012

musse1

Jeg hedder Tina er 26 år, gift med min mand Kim snart 29 år, vi har sammen 4 børn 

Marcus 7 år

Jonas 5½ år

Sebastian 3 åre

og  Benjamin næsten 1½ år

vi har boet her i haslev i 3 år, kim arbejder som mekaniker og jeg går hjemme med Benjamin

derfor kunne jeg godt tænke mig at kunne mødes med nogle en gang imellem om formiddag, vi kunne evt. tage sammen i legestuen her i haslev, eller tage ind imellem i svømmehallen, gå en tur, sidde og hygge snakke og lave lidt forskelligt,  ind imellem kan det også sagtens blive om eftermiddagen

men vi kunne nu også godt tænke os nogle vennepar, som man kan ses med ind imellem om aften, weekenden og lave forskellige ting sammen, ellers bare mødes og hygge, hvis i har børn kunne børnene jo lege sammen 

må gerne være aldren mellem 24- 32 år, men ingen krav ;-) så skriv endelig, i er velkommen til også at skrive en privat besked.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2013

Frk. Diness

musse1 skriver:

Jeg hedder Tina er 26 år, gift med min mand Kim snart 29 år, vi har sammen 4 børn 

Marcus 7 år

Jonas 5½ år

Sebastian 3 åre

vi har boet her i haslev i 3 år, kim arbejder som mekaniker og jeg går hjemme med Benjamin

derfor kunne jeg godt tænke mig at kunne mødes med nogle en gang imellem om formiddag, vi kunne evt. tage sammen i legestuen her i haslev, eller tage ind imellem i svømmehallen, gå en tur, sidde og hygge snakke og lave lidt forskelligt,  ind imellem kan det også sagtens blive om eftermiddagen

men vi kunne nu også godt tænke os nogle vennepar, som man kan ses med ind imellem om aften, weekenden og lave forskellige ting sammen, ellers bare mødes og hygge, hvis i har børn kunne børnene jo lege sammen 

må gerne være aldren mellem 24- 32 år, men ingen krav ;-) så skriv endelig, i er velkommen til også at skrive en privat besked.

Hejsa.. jeg flytter til ringsted her den 1-4-13 med min søn Sebastian på 5 år og kunne da godt tænke mig og lære dig og kende? jeg er selv 26 år og kommer til at bo omkring sneslev så det ikke så langt fra haslev? Hvad siger du til evt og skrive lidt sammen først og se om vi klinger og vi evt kunne stable et venskab på benene

Anmeld

27. marts 2013

musse1

Stenåsgård Islandsheste skriver:

Hejsa.. jeg flytter til ringsted her den 1-4-13 med min søn Sebastian på 5 år og kunne da godt tænke mig og lære dig og kende? jeg er selv 26 år og kommer til at bo omkring sneslev så det ikke så langt fra haslev? Hvad siger du til evt og skrive lidt sammen først og se om vi klinger og vi evt kunne stable et venskab på benene

ihh hvor hyggeligt  jeg sender dig en privat besked 

Anmeld

27. marts 2013

Moooooooartilto:)

Profilbillede for Moooooooartilto:)
Mor til to rigtig dejlige børn <3
musse1 skriver:

Marcus 7 år

Jonas 5½ år

Sebastian 3 åre

Jeg bor i haslev med min søn Mathias på snart 4 oh min datter på snart 1

Anmeld

27. marts 2013

musse1

MarleneOlsen skriver:

Jeg bor i haslev med min søn Mathias på snart 4 oh min datter på snart 1

hvor er det dog hyggeligt der alligevel er nogle her inde  bor du her i byen eller uden for ?

hvor går de i daginstution henne ?

Anmeld

27. marts 2013

Hullabullabulla

musse1 skriver:

Marcus 7 år

Jonas 5½ år

Sebastian 3 åre

Jeg bor også i haslev med min kæreste og vores søn på 3 uger

Anmeld

27. marts 2013

musse1

Britt88 skriver:

Jeg bor også i haslev med min kæreste og vores søn på 3 uger

haha troede ellers jeg var alene . tillykke med Jeres søn. 

så går du og nyder barslen ? 

Anmeld

27. marts 2013

musse1 skriver:

hvor er det dog hyggeligt der alligevel er nogle her inde  bor du her i byen eller uden for ?

hvor går de i daginstution henne ?

I byen ved det blå marked

De går i frøgårdens børnehave og vuggestue

Anmeld

27. marts 2013

musse1

MarleneOlsen skriver:

I byen ved det blå marked

De går i frøgårdens børnehave og vuggestue

det ved jeg jo hvor er haha, ja det er tæt på byen.

vi bor næsten lige ved netto og superbedst 

der har vores den næst ældste også gået 

vores de to mindste går i maglegården 

Anmeld

27. marts 2013

musse1 skriver:

det ved jeg jo hvor er haha, ja det er tæt på byen.

vi bor næsten lige ved netto og superbedst 

der har vores den næst ældste også gået 

vores de to mindste går i maglegården 

Hva synes du om børnehaven ? Du må meget gerne sende det i en privat besked

Ja det er tæt på byen

Hvor er det lige maglegården ligger ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.