råd søges?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

302 visninger
2 svar
0 synes godt om
11. januar 2012

Anonym trådstarter

Jeg har været hos blodbanken og fået fortaget en blodprøve for graviditetssukkersyge.
MEN jeg har dog heldigvis ikke sukkersyge, MEN så er mit spørgsmål
en af talene var meget lave og faktisk under det det måtte være, og det må jo så være fordi det er under sukkergrænsen , hvad så??
betyder det så at jeg skal drikke/spise mere sukkerholdigt mad????
jeg er allerede en dyb afhænger af sodavand og spiser faktisk en del slik syntes jeg selv, og pålægschokolade og sådan, men det er jo så åbentbart ikk nok
kan godt mærke at de dage hvor jeg ikk har fået så meget der får jeg hovedpine, er træt og meget nemmere til at blive irretabel

jeg skal ikk ud til min jordmoder før den 1 februar
så derfor ville jeg lige råde mi hos jer om i måske ved noget ??

tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2012

2012baby

Nu ved jeg ikke om man kan komme i underskud som sådan af sukker, men ved at når man normalt indtager et stor sukkerindhold dagligt, er det normalt at få hovedpine, hvis man får mindre end normal. det har jeg nemlig døjet en del med. tror bare du skal fortsætte som du gør nu, vil hvert fald ikke anbefale du spiser mere sukker end normalt, da du så hurtig har chance for graviditetssukkersyge

Anmeld

11. januar 2012

Carl-Emil's mor

Anonym skriver:

Jeg har været hos blodbanken og fået fortaget en blodprøve for graviditetssukkersyge.
MEN jeg har dog heldigvis ikke sukkersyge, MEN så er mit spørgsmål
en af talene var meget lave og faktisk under det det måtte være, og det må jo så være fordi det er under sukkergrænsen , hvad så??
betyder det så at jeg skal drikke/spise mere sukkerholdigt mad????
jeg er allerede en dyb afhænger af sodavand og spiser faktisk en del slik syntes jeg selv, og pålægschokolade og sådan, men det er jo så åbentbart ikk nok
kan godt mærke at de dage hvor jeg ikk har fået så meget der får jeg hovedpine, er træt og meget nemmere til at blive irretabel

jeg skal ikk ud til min jordmoder før den 1 februar
så derfor ville jeg lige råde mi hos jer om i måske ved noget ??

tak

Det er den forkerte form for sukker du indtager kan man sige hvis man har mangel skal man have frugtsukker ligesom sukkersyge patienter hvis de ligger lavt skal de nogle gange have druesukker jo men du må jo gerne ringe til jordmodercenteret på dit hospital og spørge til råds

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.