Mangler heldt vildt sex i min hverdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

839 visninger
2 svar
0 synes godt om
11. januar 2012

Anonym trådstarter

Jeg har den skønneste kæreste. Og nyder virkelig begge to når vi har sex, men han har et job som gør han kun er hjemme i weekenden. Og der har vi naturligvis sex og gerne meget af det alt afhængig af hvad ungerne tillader det.

Men åhhhh hvor jeg dog savner hans nærvær, krop og vores sex i hverdagen. Jeg har altid haft et stort behov for sex og det faktum af at han er væk hele ugen gør det bare ikke nemmere.,

Andre end mig som har et stort behov men ikke får det opfyldt hvad gør i? Tænker i bare nå pyt det er der ikke noget at gøre ved eller ordner i det selv?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2012

kitra

kender det selv men heldigvis er der nogle uger hvor han ikke ligger ude på arbejde og derfor kommer hjem hver dag. men her nyder vi også weekenderne så meget som vi kan og synes faktisk nogen gange at det gør det bedre fordi man har haft et savn, tror det kan være sundt at prøve at undvære hinanden lidt da man så mærker hvor meget man betyder for hinanden efter flere år sammen. Men her glæder og venter jeg på weekenderne jeg har aldrig rigtig været en gør det selv kvinde  

Anmeld

11. januar 2012

Anonym trådstarter

kitra skriver:

kender det selv men heldigvis er der nogle uger hvor han ikke ligger ude på arbejde og derfor kommer hjem hver dag. men her nyder vi også weekenderne så meget som vi kan og synes faktisk nogen gange at det gør det bedre fordi man har haft et savn, tror det kan være sundt at prøve at undvære hinanden lidt da man så mærker hvor meget man betyder for hinanden efter flere år sammen. Men her glæder og venter jeg på weekenderne jeg har aldrig rigtig været en gør det selv kvinde  

Dejligt at jeg ikke er den eneste. Men syns godt nok det er svært at undværre. piv men må håbe at hans job snart ændrer sig så han igen kommer hjem bare en gang imellem i løbet af ugen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.