Ej hvor er det bare supersynd for Jacob og de andre:-(
Den er godt nok lidt svær, men du kan da prøve at snakke med forældrene, hvis det ikke hjælper at tage fat i børnehaven...... Hvilket det jo BURDE!
Der var en dreng i Filucas børnehave for et års tid siden som var ret meget efter hende..... Han er 1 år ældre end hende og hun sagde tit at han drillede hende......
En dag da jeg kom ind i børnehaven var der kun ham og Filuca ude ved skabene og jeg hørte han sagde til hende hun var dum eller lign, og lige som det var sagt, så han mig (som kiggede meget surt på ham), han gik meget hurtigt ind på toilettet og jeg gik efter.....
Åbnede døren ind til toilettet og sagde meget bestemt til ham, at hørte jeg EN GANG MERE at han havde drillet Filuca, så blev jeg MEGET vred på ham og ville ringe til hans mor.........
Siden da har der INTET været og han snakker også rigtig pænt til mig, når jeg kommer;-)
Ham og Filuca leger fint sammen nu:-)
Ved godt man ikke lige kan sige du kunne gøre det samme, men det kunne jo godt være det kunne hjælpe lidt, at de VIDSTE du overvejede at ringe til deres forældre... Jeg ved det ikke, men her hjalp truslen.... :-)
Håber virkelig I finder en løsning på det, for det er bare ikke sjovt at blive drillet!!!!
Kram Tina
Anmeld