Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Igår var jeg til 3. jormoderbesøg, så vil lige dele det med jer
Alt var helt perfekt, maven bliv målt til 26cm- sidst var den 23 (: Hun kunne også fortælle mig at Prinsessen har samme sjældne blodtype som mig Så jeg skal ikke vagcineres.- Jeg skulle også snakke med en social rådgiver, der virkelig hjælp mig og gav gode råd
Igår skulle jeg være 27+1, men min jormoder sagde jeg var 27+2, så ny termin er 8. April
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Chiip91 skriver: Igår var jeg til 3. jormoderbesøg, så vil lige dele det med jer Alt var helt perfekt, maven bliv målt til 26cm- sidst var den 23 (: Hun kunne også fortælle mig at Prinsessen har samme sjældne blodtype som mig Så jeg skal ikke vagcineres.- Jeg skulle også snakke med en social rådgiver, der virkelig hjælp mig og gav gode råd Igår skulle jeg være 27+1, men min jormoder sagde jeg var 27+2, så ny termin er 8. April
An&Jo skriver: det lyder dejligt det hele.. men hvordan kan hun rykke på din termin??
det lyder dejligt det hele.. men hvordan kan hun rykke på din termin??
Det ved jeg ikke
Mener ikke JM kan rykke terminen..
Det er vist kun når man bliver scannet og de går ud fra babys størrelse..
Så det ville da være dumt at gå udfra den nye termin.
Jeg tror ikke din termin er rykket, den endelige dato bliver sat ved nf Det fik jeg i hvert fald af vide. Hvor langt jeg er henne er også forskelligt alt efter om det er jordmoder eller min læge som beregner lidt underligt men det er også kun med en dag.
Gry91 skriver: Jeg tror ikke din termin er rykket, den endelige dato bliver sat ved nf Det fik jeg i hvert fald af vide. Hvor langt jeg er henne er også forskelligt alt efter om det er jordmoder eller min læge som beregner lidt underligt men det er også kun med en dag.
Ja, det fik jeg også afvide
Synes også det underligt, men ja, en dag fra eller til
Chiip91 skriver: Ja, det fik jeg også afvide Synes også det underligt, men ja, en dag fra eller til
Ja det er jo lige det og vi ved jo alligevel ikke præcist hvornår de små har tænkt sig at komme til verden
Gry91 skriver: Ja det er jo lige det og vi ved jo alligevel ikke præcist hvornår de små har tænkt sig at komme til verden
Nej det ved vi ikk
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128