Drengenavne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. januar 2012

MyLove E

Her er min skønne søn Elias. Vi havde ikke andre drengenavne så vi får et problem hvis får en dreng mere :-)
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2012

Eliza

inde i min mave bor lille Tobias Emil.. så jeg håber godtnok at tappen bliver siddende + at han ligner sådan en, for af ALLE navne var DET, det eneste vi kunne blive enige om 

Anmeld

11. januar 2012

Mettemus

Vi snakkede om Christian, Jacob og Laurits. Da han kom ud var han en klar Laurits (spørg mig ikke hvorfor), så det holdt vi fast i...

Anmeld

11. januar 2012

Rikke84

Vores tvillingedrenge hedder Frey og Zakarias. Helt vildt uretfærdigt at den ene har dobbelt så mange bogstaver.... hmm... det er han træt af når de skal skrive deres navne...

Anmeld

11. januar 2012

Kvist

Barnepigen skriver:

Hej 

Jeg er ikke gravid og skal heller ikke have børn lige nu, men alligevel snakker min kæreste og jeg lidt om navne, men drengenavne kan vi ikke blive enig om 

Derfor vil jeg spørger hvad hedder din dreng/drenge? 
Hvilken drengenavne kan i godt lide?
Hvis i har lyst må i gerne smide et billed med  

Herhjemme hos os har vi en lille Albert boende , vi havde også snakket om William, men da han kom kunne han ikke hedde andet end Albert..

Hvis jeg skulle være så heldig at få mig en søn mere en dag, så står navne som Villads og Storm på min liste..

Anmeld

11. januar 2012

hautecouture

Barnepigen skriver:

Hej 

Jeg er ikke gravid og skal heller ikke have børn lige nu, men alligevel snakker min kæreste og jeg lidt om navne, men drengenavne kan vi ikke blive enig om 

Derfor vil jeg spørger hvad hedder din dreng/drenge? 
Hvilken drengenavne kan i godt lide?
Hvis i har lyst må i gerne smide et billed med  

Da jeg blev gravid og vi skulle snakke navne var det SÅ svært med drengenavne og vi kunne SLET ikke blive enige (nok meget godt, vi lagde ud med en pige så, hihi)

Vi var så dybt uenige, men kan da komme med de forslag jeg gav kæresten:

Villads

Karl

Silas

Gustav

Malthe

Men de var da bare for mærkelige de navne synes kæresten ... Jeg håber på vi får en dreng næste gang, men jeg gad da vide om vi bliver enige om et navn inden fristen for navngivning udløber

Anmeld

11. januar 2012

Chrizta

Profilbillede for Chrizta

Har ingen drenge endnu, men har da en liste :-)
Vi har familie mange forskellige steder i udlandet så min liste er primær med navne der fungerer på engelsk også, plus vores efternavn er ikke så dansk klingende :-)

Tristan
Luka
Caspian
Tobias
Alexander
Kjartan
Sebastian
Hayden
Victor
Simon
Liam
Zakarias

Drengenavne i omgangskredsen
Isak, Osvald, Mikkel, Mads, Bertil, Johan, Samuel, Oliver, Viggo, Victor, Tobias, Sander, Rasmus, Phillip, William, Sten, Theis, Halfdan, Laurits.

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

12. januar 2012

TinaPina

Vi har en Johan. Han er opkaldt efter oldefar johannes.

Det var det eneste navn overhovedet vi kunne blive enige om så godt det blev en dreng

Anmeld

12. januar 2012

jeanne-skat

min søn hedder marcus

kan godt lige   

oliver

liam

viktar

emil

lucas 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

12. januar 2012

Dorthe1986

Vores dreng hedder Emil og det havde vi besluttet inden han kom ud og han lignede da heller ikke andet , han har det lyseste hår og flotte blå øjne synes faktisk at pigenavne var sværere at finde på... kan godt lide Ida, men kan ikke finde ud af om det ville være synd med en Emil og Ida

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.