Hjælp til pusletaske.....!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

553 visninger
5 svar
0 synes godt om
11. januar 2012

bremsop

Hey

Jeg er så meget i tvivl mht. pusletaske, og håber derfor I vil/kan hjælpe

Jeg overvejer lidt en fra bystroom, dog ved jeg at der er reklamationer på disse - og sendte selv en computertaske retur sidste år, pga dårlig lynlås, hanken faldte af osv.

Jeg overvejer i stedet bare en almindelig taske - men hvor stor bør den være? Og vil jeg komme til at savne noget fra en "rigtig" pusletaske? (pusleunderlaget kan jo fx erstattes af et lille håndklæde....

Og ellers har I gode erfaringer med pusletasker - det skal IKKE være Gaia og Ko, synes de er ved at være lidt for brugte på markedet.

Håber I vil dele jeres erfaringer med mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2012

An&Jo

bremsop skriver:

Hey

Jeg er så meget i tvivl mht. pusletaske, og håber derfor I vil/kan hjælpe

Jeg overvejer lidt en fra bystroom, dog ved jeg at der er reklamationer på disse - og sendte selv en computertaske retur sidste år, pga dårlig lynlås, hanken faldte af osv.

Jeg overvejer i stedet bare en almindelig taske - men hvor stor bør den være? Og vil jeg komme til at savne noget fra en "rigtig" pusletaske? (pusleunderlaget kan jo fx erstattes af et lille håndklæde....

Og ellers har I gode erfaringer med pusletasker - det skal IKKE være Gaia og Ko, synes de er ved at være lidt for brugte på markedet.

Håber I vil dele jeres erfaringer med mig

ja altså jeg er forelsket i den fra burberry, men får den desværre nok aldrig medmindre vi vinder i lotto..

men hvad med storksak måske??

Anmeld

11. januar 2012

bremsop

Hehe, ja hvorfor er det altid de dyre ting man falder for

Umiddelbart synes jeg heller ikke om storsak.

Sidder lige og kigger på almindelige skuldertasker. Men hvor stor bør den være? Jeg er klar over at den nok skal blive fyldt op, men gider heller ikke en sporttaske str.....

Anmeld

11. januar 2012

An&Jo

bremsop skriver:

Hehe, ja hvorfor er det altid de dyre ting man falder for

Umiddelbart synes jeg heller ikke om storsak.

Sidder lige og kigger på almindelige skuldertasker. Men hvor stor bør den være? Jeg er klar over at den nok skal blive fyldt op, men gider heller ikke en sporttaske str.....

altså egentlig kommer pladsen jo an på mange ting

får man et flaskebarn, så skal der være plads til flasker i stor stil..

får man en gylper, skal der være plads til masser af tøj..

får man både flaskebarn og en gylper, skal der være plads til meget tøj og mange flasker..

men vil da tro at du skal have en taske på størrelse med en shopper.. altså en god stor en, men stadig i en str hvor de fåes i de smarte designs.

Anmeld

11. januar 2012

Louiiiise

Jeg vil bruge en almindelig taske eller hende mini fjællRæven Jeg har en emmaljunga som passer til barnevognen, men synes ikke den er smart  

Anmeld

11. januar 2012

lycly

Jeg har en rigtig pusletaske fra odder og jeg er SÅ træt af det! Den kan ikke åbnes særlig meget, så man skal have ALT op, hvis man skal have noget, der er endt nederst i tasken. Jeg bruger den kun fordi den kan hænge på styret (hedder det det?) så jeg kan have indkøbsposer og den slags under barnevognen når jeg handler. 

Jeg går og leder efter en stor taske, evt en lille sportstaske. En i min mødregruppe har en lille dunlop taske fx. Det eneste man skal bruge er underlaget, men det kan man sikkert købe løst

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.