Burde nok ikke skrive i denne kategori, da jeg ikke døjer med problemer i samme omfang som mange af jer gør. (Ikke ment negativt eller fornærmende!) Mange vil nok mene at jeg burde nok slet ikke beklage mig, MEN jeg er også utilfreds med min vægt, og vil gerne gøre noget ved det.
Først lige lidt facts:
Højde: 179
Vægt: 65,5
BMI: 20,29Jeg vejer præcis det samme som før min graviditet, faktisk 2 kg mindre. Men jeg har altid vejet 60 kg, men så begyndte jeg for nogle år siden på p-piller og tog 10 kg på. Kom op og veje 70 kg, og har jo så kun "tabt" 5 af dem. Vil rigtig gerne ned på 60 igen.
Som det fremgår af mit bmi er jeg ikke overvægtig, jeg er bare ikke heeelt tilfreds når jeg ser mig i spejlet. Og tror at de 5 kg, ville gøre at jeg virkelig bliver helt tilfreds.
Så. Hvad har har I af forslag til hvordan jeg gør? Jeg ville super gerne dyrke motion, men tiden kan ikke blive til mere end noget dans med hjælp fra Wii'en
Er det bare dansen kombineret med en sund kost? Det skal nemlig også være en løsning, så jeg kan forblive på de 60 kg. Så ikke noget med, at jeg skal sulte mig i 14 dage, for det kan jeg ikke holde i længden, da jeg godt kan lide mad
Anmeld