Jer der skal med på fredag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. januar 2012

Maria-s

ar totalt misset møde!!..........  æv. Kan ski ikke helt se om jeg kan få alle planer til at gå op i en højere enhed til at komme med?.....

Æv.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2012

CA

Maria-s skriver:

ar totalt misset møde!!..........  æv. Kan ski ikke helt se om jeg kan få alle planer til at gå op i en højere enhed til at komme med?.....

Æv.

Jeg synes du skal få alle planer til at gå op i en højere enhed

Anmeld

12. januar 2012

JonTri

Carina87 skriver:

Jeg synes du skal få alle planer til at gå op i en højere enhed

Efter 3 dage med bræk og diarre ved ungerne er Moar her nu ramt... Begge unger er afleveret ved farmor og farfar, så jeg kan blive rask... Men ak, kan jeg få dit mobilnr, så jeg kan melde afbud ( hvilket jeg forhåbentlig ikke gør!). 

Anmeld

12. januar 2012

Marco2

Ha' en dejlig dag.

Jeg er jo kommet til at tilhøre "det arbejdende folk" igen efter endt barsel så kan desværre ikke komme. Men jeg håber I får en hyggelig dag.

Anmeld

13. januar 2012

piadas

Tusinde tak for idag, tøser! Det var bare rigtig hyggeligt - det må vi snart gøre om! Heldigvis er der ikke så langt til Viborg!

Det var rigtig sjovt at hilse på jer IRL, Laura og Rikke! Det er rart at få sat ansigt på hvem, der gemmer sig bag skærmen.

Anmeld

13. januar 2012

JonTri

piadas skriver:

Tusinde tak for idag, tøser! Det var bare rigtig hyggeligt - det må vi snart gøre om! Heldigvis er der ikke så langt til Viborg!

Det var rigtig sjovt at hilse på jer IRL, Laura og Rikke! Det er rart at få sat ansigt på hvem, der gemmer sig bag skærmen.

Det var da møghyggeligt og skægt at se alle irl... Håber vi kan finde en dag igen... Vi ku jo bare mødes ved en af os... Så kunne ungerne bedre lege!!! Og der er ingen, der skal betale for maden:-). 

Anmeld

14. januar 2012

piadas

JonTri skriver:

Det var da møghyggeligt og skægt at se alle irl... Håber vi kan finde en dag igen... Vi ku jo bare mødes ved en af os... Så kunne ungerne bedre lege!!! Og der er ingen, der skal betale for maden:-). 

Ja, det er da en supergod ide, men I bliver altså ikke inviteret til Farsø, før vi er færdige med huset, for vi har AAALT for lidt plads pt.

Men jeg kører gerne lidt sydpå for at mødes med jer daaarjlige quinder!

Hæhæ, ja og det er helt klart et plus med maden!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.