Mie A

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

382 visninger
8 svar
0 synes godt om
5. marts 2008

Loggidut

jeg krydser fingre for din scanning går perfekt i dag...jeg glæder mig til at høre godt nyt fra dig...

knus fra loggi, som håber på det bedste

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2008

Tynen

Krydser også!!

Det bliver så spændende!! :)

Trine

Anmeld

5. marts 2008

Sille

også her.. kryds kryds...

Glæder mig til at høre hvordan det er gået...

-sille

Anmeld

5. marts 2008

Anja

Ja, vi krydser fingre over hele linien, Mie :)

Anmeld

5. marts 2008

Mie A

Tak tøser... Jeg er simpelthen så nervøs....
det værste er jo at hvis der ikke er et lille hjerte der blinker, så skal jeg skannes igen, da det jo kan være fordi jeg ikke er så langt henne. pyhaaa hvis det sker, så ved jeg ikke hvad jeg skal gøre af mig selv i mellemtiden. Så den lille spire SKAL blinke i dag.

Anmeld

5. marts 2008

Loggidut

mon ikke bettefyren blinker flot i dag....det tror jeg på...ellers er vi lige her og bakker dig op hele vejen...men det ved du jo godt ...ik`?(H)

Anmeld

5. marts 2008

Mie A

Ja, det er squ dejligt at have jer tøser....
Uhhh...du må ikke kalde den bettefyr... Farmand er overbevist om at det er en lille pige og har allerede snakket pigenavne... Lærke er hans favoritnavn! Det har jeg altså lidt svært ved at forholde mig til endnu. Men det var jo også ham der startede med at være skruk igen.

Anmeld

5. marts 2008

Loggidut

Mie Albrecht skriver:

Ja, det er squ dejligt at have jer tøser....
Uhhh...du må ikke kalde den bettefyr... Farmand er overbevist om at det er en lille pige og har allerede snakket pigenavne... Lærke er hans favoritnavn! Det har jeg altså lidt svært ved at forholde mig til endnu. Men det var jo også ham der startede med at være skruk igen.

arrrrk...Lærke det er bare så flot...det var også oppe her og vende, men Michael sagde nej...lol...men hvis vi mod alle odds igen skulle få en pige ville jeg fedte godt og grundigt for navnet Smilla....lige siden jeg hørte om Astrid og Smilla har jeg bare været solgt til det navn....

well...så kalder vi hende da bare fyrinde....lol...og jeg syntes egentlig gang på gang at høre der altid er bøvl med tøser...lige fra start...så mon ikke det er en lille pige, der bare opfører sig tøseagtigt allerede...hæ hæ...så jeg krydser fingre for hun blinker til jer i dag.

ps/ vil du forresten vide hvad det bliver når de kan se det?

Anmeld

5. marts 2008

Mie A

Nej det vil vi ikke... eller farmand vil ikke... og da jeg ved, at jeg ikke kan lade være med at komme til at sige han eller hun - ja så må vi jo vente....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.