Anna KJ Held & lykke i dag...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

597 visninger
4 svar
0 synes godt om
11. januar 2012

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...

Håber alt kommer til at gå som det skal til scanningen 

Er meget spændt på at høre din up date senere - også vedrørende kønnet, jeg har en fornemmelse af, at vi to får det samme køn !

KRAM fra Line

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2012

An&Jo

held og lykke med skanningen..

håber alt ser ud som det skal..

Anmeld

11. januar 2012

AnnaK89

SØS skriver:

Håber alt kommer til at gå som det skal til scanningen 

Er meget spændt på at høre din up date senere - også vedrørende kønnet, jeg har en fornemmelse af, at vi to får det samme køn !

KRAM fra Line

Hej med dig din søde kvinde

Du tænker også på alt

Jeg kan fortælle, at scanningen gik rigtig godt og alt så fint ud
Lægen var meget tilfreds - og sagde at hun kunne se noget i hjernen som skulle være der for at hjernebjælken kunne være der (den som Lærke mangler), så det var bare rigtig fint

Vil lige vente med at afsløre kønnet til jeg har mulighed for at ligge billeder ind skriver nemlig fra mobilen

Kram

Anmeld

11. januar 2012

Nessie

AnnaKJ skriver:

Du tænker også på alt

Lægen var meget tilfreds - og sagde at hun kunne se noget i hjernen som skulle være der for at hjernebjælken kunne være der (den som Lærke mangler), så det var bare rigtig fint

Vil lige vente med at afsløre kønnet til jeg har mulighed for at ligge billeder ind skriver nemlig fra mobilen

Kram

Hvor er det skønt, dejligt at høre at der ikke skulle være nogen problemer med den lille nye

Spændt på at høre hvilket køn der gemmer sig i maven

Anmeld

11. januar 2012

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
AnnaKJ skriver:

Du tænker også på alt

Kram

JUbiiii - super dejlige nyheder!

ER SÅ spændt på at høre kønnet.... IH! - gætter på en pige.... (Men havde nu egentlig selv tænkt, at vi fik en dreng mere...)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.