Hvis man er sulten så

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

326 visninger
8 svar
0 synes godt om
11. januar 2012

Frk Mig

Må man jo lave mad .. Jeg sidder nu og kigger på uret og det siger 01.06 og jeg venter på at min pasta er færdig med at koge .. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2012

jeanne-skat

hehe ja sådan er det at være gravid

Anmeld

11. januar 2012

Ploffer

Frk Mig skriver:

Må man jo lave mad .. Jeg sidder nu og kigger på uret og det siger 01.06 og jeg venter på at min pasta er færdig med at koge .. 

He he jeg er på vej ud for at smøre mig en leverpostejsmad  sidder og venter på at min syge datter falder i dyb søvn så jeg kan liste i seng

Anmeld

11. januar 2012

Frk Mig

jeanne-skat skriver:

hehe ja sådan er det at være gravid

Hehe .. Og man burde være i sin seng .. mit ur ringer kl 6 .. Men jeg skulle lige have min pasta .. hehe

Anmeld

11. januar 2012

Frk Mig

Ploffer skriver:

He he jeg er på vej ud for at smøre mig en leverpostejsmad  sidder og venter på at min syge datter falder i dyb søvn så jeg kan liste i seng

Uhh leverpostej mad .. Det må jeg have til morgenmad .. Øv med syg datter .. Håber snart hun er på toppen igen 

Anmeld

11. januar 2012

Fenja09

Graviditetens små glæder

Har lige fået mig en honningmad og venter på at vores datter på 4 måneder snart vil sove..gaab!

Anmeld

11. januar 2012

Frk Mig

Fenja09 skriver:

Graviditetens små glæder

Har lige fået mig en honningmad og venter på at vores datter på 4 måneder snart vil sove..gaab!

Hehe .. jeg er glad for at høre at det ikk kun er mig der sniger sig i køkkenet og laver mad om natten

Anmeld

11. januar 2012

Sujan

Ha ha.. kender det.. jeg vågnede en overgang om natten og skulle have mine havregryn.. nu nøjes jeg med at stå op kl. 5 og spise dem!!! trods det at jeg går hjemme og ikke skal op endnu

Anmeld

11. januar 2012

Nille-pigen

du skal ikke være ked af det... jeg står også op om natten nogle gange og spiser noget... for er jeg sulten så falder jeg ikke i søvn igen før jeg har spist noget... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.