Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ugens billede Kan i egentlig se forskel på det første billede (33+4) og andet billede (i dag, 35+1) - om maven er sunket? Ved godt det er to vidt forskellige billeder
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvor er det bare en flot mave! Synes ikke at din mave sidder særlig højt, så kan sagtens være at den er sunket
Min mave sank omkring uge 34-35, da jeg ventede Alberte.
/Fenja
Flot babymavse
ciepige skriver: Ugens billede Kan i egentlig se forskel på det første billede (33+4) og andet billede (i dag, 35+1) - om maven er sunket? Ved godt det er to vidt forskellige billeder
Fiin mave ! Og jeg syns tydeligt man kan se den er sunket
Fenja09 skriver: Hvor er det bare en flot mave! Synes ikke at din mave sidder særlig højt, så kan sagtens være at den er sunket Min mave sank omkring uge 34-35, da jeg ventede Alberte. /Fenja
Den sidder nemlig ikke særlig højt - derfor har jeg været i tvivl. Men kan bare tydeligt mærke en forskel fra nu, og for 2 uger siden, min krop er klart mere tynget
Tak, piger
Flot, flot mave du går rundt med dér
Det kunne da godt se ud som om den er sunket lidt
Nessie skriver: Flot, flot mave du går rundt med dér Det kunne da godt se ud som om den er sunket lidt
Hehe, enten det, eller også er jeg bare blevet tykkere
Tusind tak
ciepige skriver: Hehe, enten det, eller også er jeg bare blevet tykkere Tusind tak
Jamen det er skam også helt lovligt i din tilstand
Nessie skriver: Jamen det er skam også helt lovligt i din tilstand
Forhåbentlig, da
Sikke en fin mave (: Hm, tror den er sunket, men det er svært at sige, fordi bæltet på billed to måske snyder lidt..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128