Gennemscanning...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.198 visninger
3 svar
0 synes godt om
7. marts 2009

Knudsen

Så fik vi også gennnemscanningen overstået i torsdags.
Det er bare den fedeste oplevelse at være til scanning, jeg kunne gøre det igen og igen og igen...
Alt så fint ud, så det er bare super og babyen havde en lille tissemand, så det er super lækkert med en lille bandit.
Jeg skal til scanning igen i uge 32, da min moderkage sad lidt lavt.
I min første graviditet var jeg til to moderkage scanninger, men der nåede den at flytte sig.
Det gør den sikkert også denne gang, nu har vi jo prøvet det før og ved hvor hurtigt det pludselig vokser.
Så jeg siger bare ja tak til den ekstra scanning.

Janni 19+3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2009

Monica

Det var dejligt! Og tillykke med en lille dreng... Jeg er også meget spændt på hvad der gemmer sig i min mave. Skal til scanning + lægesamtale på torsdag. Meget spændt ( selv om jge er FULDSTÆNDIG sikker på at det bliver en
pige)

God søndag

Monica

Anmeld

8. marts 2009

Mathilde

Det var da lækkert. Jeg synes også det er helt fantastisk at være til scanning og se sin lille baby i mavenJeg troede faktisk at jeg skulle have en dreng, men det er en lille pige der gemmer sig derinde

Knus Mathilde 21+4

Anmeld

27. marts 2009

thilde

Tillykke med jeres gennemscanninger - jeg bliver altså helt misundelig...
Det bedste af det hele er jo, at alle babyer har det godt!

Jeg skulle have været til gennemscanning idag, men fik et brev igår om, at sygehuset pga af omlægninger blev nødt til at give mig en ny tid

(Er ærlig talt noget knotten over, den sene besked - farmand har også fået fri fra arbejde, den ældste pasningsmuligheder osv... Til NF scanning fik vi først tid dagen før - hmm.. synes ikke, der er så meget tjek på det)

Men på tirsdag, har jeg fået ny tid. Glæder mig til at kigge ind til babyen igen - havde virkelig set frem til idag, og øv. nedtur. Farmand har ikke været med til scanning før, så det bliver en kanon oplevelse for ham.

Thilde 19+6

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.