sp på besøg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.227 visninger
11 svar
0 synes godt om
10. januar 2012

4kløver

Atter en gang er hun på besøg. Han har fint kontak med hende.. Men hun Syndes ikke at han tager nok på og mangler fedtlag. Han spiser godt så hun mente med det mad skulle han veje mere. Når men så vi tager atter en tur til lægen på fredag..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2012

delimus

4kløver skriver:

Atter en gang er hun på besøg. Han har fint kontak med hende.. Men hun Syndes ikke at han tager nok på og mangler fedtlag. Han spiser godt så hun mente med det mad skulle han veje mere. Når men så vi tager atter en tur til lægen på fredag..

Åhh sidder også og venter på sp. Skal have Hannah kontrolvejet, hun tager ikke nok på, så der er lige nogle ekstra vejninger. Sidste vejning var hun rigtig tilfreds med, så krydser fingre for, at den også er go denne gang, så vi ikke behøver de ekstra besøg :-)

Anmeld

11. januar 2012

4kløver

delimus skriver:

Åhh sidder også og venter på sp. Skal have Hannah kontrolvejet, hun tager ikke nok på, så der er lige nogle ekstra vejninger. Sidste vejning var hun rigtig tilfreds med, så krydser fingre for, at den også er go denne gang, så vi ikke behøver de ekstra besøg :-)

Hvordan gik det.. min er så lige blevet forkølet.

Anmeld

12. januar 2012

delimus

4kløver skriver:

Hvordan gik det.. min er så lige blevet forkølet.

Jamen det gik rigtig fint 

Hun havde taget fint på og vokset godt, så sp er godt tilfreds 

De sidste 3 nætter har hun sovet over 6 timer i træk, så synes det er fantastisk at have en baby på 4 uger, der er begyndt at sove igennem  

Det må hun også gerne siger sp, så længe hun tager godt på og det kun er en gang i døgnet, at hun sover så lang tid, så er det fint 

Så alt i alt en go dag, skal bare bevarre fokus på Hannah, hvilket er lidt svært, men jeg kæmper mig igennem, så det går nok 

Anmeld

13. januar 2012

4kløver

delimus skriver:

Jamen det gik rigtig fint 

Hun havde taget fint på og vokset godt, så sp er godt tilfreds 

De sidste 3 nætter har hun sovet over 6 timer i træk, så synes det er fantastisk at have en baby på 4 uger, der er begyndt at sove igennem  

Det må hun også gerne siger sp, så længe hun tager godt på og det kun er en gang i døgnet, at hun sover så lang tid, så er det fint 

Så alt i alt en go dag, skal bare bevarre fokus på Hannah, hvilket er lidt svært, men jeg kæmper mig igennem, så det går nok 

Dejligt at hun tager på.
Her sover han også ca 6 timer men er begyndt at vække ham ved en 3 tiden. Lidt trist når han heller vil sove.

Anmeld

13. januar 2012

delimus

4kløver skriver:

Dejligt at hun tager på.
Her sover han også ca 6 timer men er begyndt at vække ham ved en 3 tiden. Lidt trist når han heller vil sove.

Ja i nat ville hun så have mad kl.2.30 men så rykkede hun sgu bare søvnen i den anden ende og vågnede ikke før 8.30 Dygtig pige :-)

Anmeld

19. januar 2012

Moms

Jeg er med på vognen af børn, der ikke tager godt nok på. Vi har givet mme allerede fra dag 2 for der havde han tabt sig mere end de 10 % de må efter fødslen.

Og vi giver stadig tilskud, selvom jeg ammer næsten uafbrudt. Han falder meget nemt i søvn på brystet - og så får man jo ikke noget mad. Eller også falder han i søvn fordi der ikke er noget/nok mælk.

Sp har været her  - i starten hver 4. dag og nu en gang om ugen for at kontrolveje.

Han ligger fint på kurven nu, så mon ikke det går fra nu af.

Vi oplevede et tigerspring her de sidste par dage, men er vist kommet igennem nu.

Han smiler og kan fokusere på figurerne i uroen og ligge alene lidt nu i sit aktivitetscenter. Det var først fra uge 4-5 jeg kunne prøve det så småt. Ellers har jeg siddet og båret rundt på ham konstant og han sover max 4 timer i træk, men det er ikke så tit. Mere almindeligt er 1-1½ time og så power napper han en hel del - igen på brystet.

Moms

Anmeld

19. januar 2012

4kløver

Moms skriver:

Jeg er med på vognen af børn, der ikke tager godt nok på. Vi har givet mme allerede fra dag 2 for der havde han tabt sig mere end de 10 % de må efter fødslen.

Og vi giver stadig tilskud, selvom jeg ammer næsten uafbrudt. Han falder meget nemt i søvn på brystet - og så får man jo ikke noget mad. Eller også falder han i søvn fordi der ikke er noget/nok mælk.

Sp har været her  - i starten hver 4. dag og nu en gang om ugen for at kontrolveje.

Han ligger fint på kurven nu, så mon ikke det går fra nu af.

Vi oplevede et tigerspring her de sidste par dage, men er vist kommet igennem nu.

Han smiler og kan fokusere på figurerne i uroen og ligge alene lidt nu i sit aktivitetscenter. Det var først fra uge 4-5 jeg kunne prøve det så småt. Ellers har jeg siddet og båret rundt på ham konstant og han sover max 4 timer i træk, men det er ikke så tit. Mere almindeligt er 1-1½ time og så power napper han en hel del - igen på brystet.

Moms

Godt der bliver holdt øje. Her kommer hun igen den 25. Håber han ligger på 4200

Anmeld

19. januar 2012

delimus

4kløver skriver:

Godt der bliver holdt øje. Her kommer hun igen den 25. Håber han ligger på 4200

Har lige været ved lægen til 5 ugers undersøgelsen og det gik rigtig fint :-) 
Vægten siger nu 4900 g og 61 cm, så hun er en lang tynd en, men hun trives rigtig godt. Mandag og tirsdag var det så tigersprings tid her i huset  Nøj en spetakel, men næsten hele dagen igår og dagen idag, har hun bare været tilpas igen, så det er dejligt.

Nu skal vi så i byen hele weekenden og sove hos søs, så er spændt på hvordan det kommer til at gå. Heldigvis kan hun godt li at være i min søsters hus, så mon ikke det går  

Anmeld

26. januar 2012

3baby

Jeg er desværre også med i klubben med børn der ikke tager nok på. Sundhedsplejersken kommer i dag til kontrol vejning, håber hun har taget nok på denne gang. Sidste gang havde hun også taget på men ikke helt så meget som sundhedsplejersken gerne ville have, så det bliver spændende i dag.

Men hun trives og er glad og godt tilpas det meste af tiden, spiser hver 3-4 time men kan godt finde på at sove 6 timer om natten, dejligt  1 måned gammel i morgen og allerede så dygtig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.