de bedste apps til android (og altså ikke iphone)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.564 visninger
3 svar
0 synes godt om
10. januar 2012

mariamiss6

Okay, jeg kunne godt tænke mig at høre jeres anbefalinger på hvilke apps der er bedst til det jeg ønsker mig.....

fotoredigering: Skal være simpelt og nemt at bruge, når man er fotospasser.... Mulighed for at ændre til sort/hvid ig den slags. Og mulighed for at redigere et emne på billedet i en farve, mens resten er sort hvid..... Og og og. Også gerne muligheden for at beholde et emne i sine (altså flere) originale farver, mens resten af fotoet ændres til sort hvid....

Bedste kabale app...Gerne en der indeholder mange forskellige kabaler....

Bedste lommelygte app.... En som IKKE har alle mulige og umulige finesser. Den skal bare have en tænd/sluk knap som giver rigtig godt skarpt lys via kamera blitzen. - Widget helst.

Jeg vil da i ævrigt også gerne høre hvad jeg bare skal hold emig langt væk fra

Hmmmm.... Er der mere jeg bare SKAL eje? Jeg har: angry birds, wordfeud, bank.... Ooooog så er jeg vidst ikke nået så meget længere, fik telefonen idag jo....

Det er i øvrigt en sony ericsson arc s jeg har..... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2012

Prinsessens'Mor<3

mariamiss6 skriver:

Okay, jeg kunne godt tænke mig at høre jeres anbefalinger på hvilke apps der er bedst til det jeg ønsker mig.....

fotoredigering: Skal være simpelt og nemt at bruge, når man er fotospasser.... Mulighed for at ændre til sort/hvid ig den slags. Og mulighed for at redigere et emne på billedet i en farve, mens resten er sort hvid..... Og og og. Også gerne muligheden for at beholde et emne i sine (altså flere) originale farver, mens resten af fotoet ændres til sort hvid....

Bedste kabale app...Gerne en der indeholder mange forskellige kabaler....

Bedste lommelygte app.... En som IKKE har alle mulige og umulige finesser. Den skal bare have en tænd/sluk knap som giver rigtig godt skarpt lys via kamera blitzen. - Widget helst.

Jeg vil da i ævrigt også gerne høre hvad jeg bare skal hold emig langt væk fra

Hmmmm.... Er der mere jeg bare SKAL eje? Jeg har: angry birds, wordfeud, bank.... Ooooog så er jeg vidst ikke nået så meget længere, fik telefonen idag jo....

Det er i øvrigt en sony ericsson arc s jeg har..... 

Her har jeg kort spil: 250+ Solitaire
Til billedredigering: Color Splash Effect , Color Splash Photo og Color Touch

og så er jeg selv blevet glad for app'en ColorNote som gør man kan have en lille post it som fx widget og enten kan man lave den som tekst eller som check list som man kan krydse af på..

håber det kunne bruges, af lommelygte er der en på min mobil som standard

- Malene&Maja

Anmeld

10. januar 2012

mariamiss6

MaleneS2011baby<3 skriver:

Her har jeg kort spil: 250+ Solitaire
Til billedredigering: Color Splash Effect , Color Splash Photo og Color Touch

og så er jeg selv blevet glad for app'en ColorNote som gør man kan have en lille post it som fx widget og enten kan man lave den som tekst eller som check list som man kan krydse af på..

håber det kunne bruges, af lommelygte er der en på min mobil som standard

- Malene&Maja

Har du virkelig brug for alle 3 fotoprogrammer? kan man ikke få det hele i 1?

Det der solitare bla bla... Er det sådan et hvor man kun kan spille et spil en vis periode og så udgår det eller man skal købe det?

Anmeld

11. januar 2012

Prinsessens'Mor<3

mariamiss6 skriver:

Har du virkelig brug for alle 3 fotoprogrammer? kan man ikke få det hele i 1?

Det der solitare bla bla... Er det sådan et hvor man kun kan spille et spil en vis periode og så udgår det eller man skal købe det?

nej du har ikke brug for alle tre de kan sådan set det samme, og det du ønsker med sort/hvid/farve..  De er gratis alle tre

Solitaire er helt gratis, ikke noget med den udløber..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.