Sengehimmel i tremmeseng?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.519 visninger
5 svar
0 synes godt om
10. januar 2012

Giraffen

Hvis nu baby sover i vugge i starten.

Er det så overhovedet 'nødvendigt' med en sengehimmel på tremmesengen? eller er det bare en ekstra ting man kan købe sig fattig i?

Indrømmet - det er møg hyggeligt, men tænker hvis det er irelevant så kunne man jo godt spare den væk 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2012

Frk Mig

Giraffen skriver:

Er det så overhovedet 'nødvendigt' med en sengehimmel på tremmesengen? eller er det bare en ekstra ting man kan købe sig fattig i?

Indrømmet - det er møg hyggeligt, men tænker hvis det er irelevant så kunne man jo godt spare den væk 

vi har en på .. men må indrømme det bare er pynt fordi at den passer til senge randen ..

Anmeld

10. januar 2012

Kløver

Giraffen skriver:

Jeg ville spare den. Havde selv købt en, og Vi brugte vuggen de første 6 mdr, og fik aldrig brugt himlen. Den sad på men tog den af inden han kom i tremmeseng, da de meget hurtigt når en alder hvor de kan hive i den. Så jeg ville spare pengene, vi sætter ikke vores på til lillesøster

Anmeld

11. januar 2012

Giraffen

Frk Mig skriver:

vi har en på .. men må indrømme det bare er pynt fordi at den passer til senge randen ..

jeg tror vi dyr os så og dropper sengehimmelen

tak for svaret

Anmeld

11. januar 2012

Giraffen

Maja84 skriver:

Jeg ville spare den. Havde selv købt en, og Vi brugte vuggen de første 6 mdr, og fik aldrig brugt himlen. Den sad på men tog den af inden han kom i tremmeseng, da de meget hurtigt når en alder hvor de kan hive i den. Så jeg ville spare pengene, vi sætter ikke vores på til lillesøster

hov ja den mulighed havde jeg slet ikke lige overvejet... vi dropper sengehimmelen

Og tak for svaret

Anmeld

11. januar 2012

Annana89

Til tremmesengeb har jeg bare købt sårn en himmel i net! Så kan bebs sove uden der sætter sig fluer og insægter på den!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.