Førtidspension.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.994 visninger
15 svar
1 synes godt om
10. januar 2012

hc=k

Jeg har i dag fået en opringning fra min sagsbehandler, om at min sag om førtidspension er gået igennem.
Det har været en hård proces med alt det jeg har skullet igennem psykisk, men endelig kan jeg slappe lidt af.
Jeg skal så arbejde i beskyttet beskæftigelse på det sted hvor jeg har været i erhvervs afklaring så jeg kommer ikke til at sidde på min flade, men nøj en lettelse at tingene er faldet på plads.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2012

Tona

hc=k skriver:

Jeg har i dag fået en opringning fra min sagsbehandler, om at min sag om førtidspension er gået igennem.
Det har været en hård proces med alt det jeg har skullet igennem psykisk, men endelig kan jeg slappe lidt af.
Jeg skal så arbejde i beskyttet beskæftigelse på det sted hvor jeg har været i erhvervs afklaring så jeg kommer ikke til at sidde på min flade, men nøj en lettelse at tingene er faldet på plads.

Kæmpe stort tillykke og stort kram  Hvor vidunderligt for dig at du fik den løsning du havde brug for og ikke skulle kæmpe mere med systemet.

Jeg forstår dig så udemærket for jeg er lider af kroniske smerter og kæmper derfor selv for førtidspension pt og det er godt nok en sej og udmarvende kamp.

Anmeld

10. januar 2012

livhemdrup

hc=k skriver:

Stort tillykke hvor må det føles som en stor sten der faldt fra dit hjerte nu du ikke skal have den bekymring. Jeg kæmper selv og har gjort det nu siden 2005 så håber også selv på at der snart kommer en afklaring. Endnu engang TILLYKKE.

Anmeld

10. januar 2012

hc=k

Amandas-mor skriver:

Kæmpe stort tillykke og stort kram  Hvor vidunderligt for dig at du fik den løsning du havde brug for og ikke skulle kæmpe mere med systemet.

Jeg forstår dig så udemærket for jeg er lider af kroniske smerter og kæmper derfor selv for førtidspension pt og det er godt nok en sej og udmarvende kamp.

Det er nemlig en kamp og specielt hvis man er under 40 år. Jeg er 25.
Jeg er så "heldig" at have 2 medfødte handikaps som ikke kan forbedres. Det lyder så mærkeligt i mange øre at jeg er glad for pension, men det er virkelig en lettelse efter 5-6 år på kontanthjælp og adskillige jobprøvninger. Nu er jeg et sted hvor jeg kan føle mig tryk og det gør det også meget nemmere med min dreng herhjemme.

Anmeld

10. januar 2012

Chamomile

Hvor dejligt for dig Jeg kæmper for at få førtidspension pga. kroniske smerter, og min alder er virkelig imod mig. Så ved hvor opslidende det kan være.

Anmeld

10. januar 2012

Tona

hc=k skriver:

Det er nemlig en kamp og specielt hvis man er under 40 år. Jeg er 25.
Jeg er så "heldig" at have 2 medfødte handikaps som ikke kan forbedres. Det lyder så mærkeligt i mange øre at jeg er glad for pension, men det er virkelig en lettelse efter 5-6 år på kontanthjælp og adskillige jobprøvninger. Nu er jeg et sted hvor jeg kan føle mig tryk og det gør det også meget nemmere med min dreng herhjemme.

Ja, det lyder måske mærkeligt hvis man ikke har prøvet det selv. Men for os som selv kæmper med det er det nemt at forstå

Anmeld

10. januar 2012

Tona

Chamomile skriver:

Hvor dejligt for dig Jeg kæmper for at få førtidspension pga. kroniske smerter, og min alder er virkelig imod mig. Så ved hvor opslidende det kan være.

Jeg føler med dig...jeg står i samme situation selv  

Anmeld

10. januar 2012

hc=k

Chamomile skriver:

Det er virkelig heller ikke nemt at få. Der er rigtig mange på min arbejdsplads som ikke kan få den tilkendt. Det er så kun psykiske lidelser derude, men det gør det ikke nemmere jo.

Anmeld

10. januar 2012

Laulund87

Tillykke!

Jeg fik selv førtidspension i sommers, 24 år gammel.. Så det kan lade sig gøre

Anmeld

11. januar 2012

miinimeal

hvor er det bare fantastisk for dig søde, tillykke med en dejlig ende på en lang og sej kamp, dejlig med noget medvind for dig for tiden, deler du lidt?(:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.