Strømpe størrelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.496 visninger
8 svar
0 synes godt om
10. januar 2012

Kofoed.

Er lidt i tvivl om ana har små eller rettere meget små fødder, hun bruger pt størrelse 15 i sko/strømper og det svare til cirka 2 måneder gammelt barn, men hun er 66 cm, så hun er jo stor ellers.

Så hvad bruger jeres? Bare så jeg kan samling lidt.

Skal måske sige at jeg går i mødregruppe, hvor Ana er den ældste og har samme eller mindre størrelse fødder. De andre børn er fra henholdsvis start oktober og start november.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2012

Ka+Ma=Be

Kofoed. skriver:

Er lidt i tvivl om ana har små eller rettere meget små fødder, hun bruger pt størrelse 15 i sko/strømper og det svare til cirka 2 måneder gammelt barn, men hun er 66 cm, så hun er jo stor ellers.

Så hvad bruger jeres? Bare så jeg kan samling lidt.

Skal måske sige at jeg går i mødregruppe, hvor Ana er den ældste og har samme eller mindre størrelse fødder. De andre børn er fra henholdsvis start oktober og start november.

Har du prøvet at måle dem? Benjamins fødder målte jeg til 9 cm for lidt tid siden. Han bruger vist nok den størrelse der hedder 13-15 (eller var det 16-18  - jeg tjekker lige i morgen)

Aner faktisk ikke hvad der er normalt. Jeg synes bare Benjamins fødder er blevet så "store" hehe

Anmeld

11. januar 2012

Kofoed.

Katte87 skriver:

Har du prøvet at måle dem? Benjamins fødder målte jeg til 9 cm for lidt tid siden. Han bruger vist nok den størrelse der hedder 13-15 (eller var det 16-18  - jeg tjekker lige i morgen)

Aner faktisk ikke hvad der er normalt. Jeg synes bare Benjamins fødder er blevet så "store" hehe

Gør det lige næste gang jeg skal skifte hende

Anmeld

11. januar 2012

Kofoed.

Katte87 skriver:

Målte dem i morges 8,8-9 cm. Så lige knap de 9.

Anmeld

11. januar 2012

Ka+Ma=Be

Kofoed. skriver:

Målte dem i morges 8,8-9 cm. Så lige knap de 9.

Så er de ca samme størrelse som Benjamin! Jeg synes ikke de er små ;P hehe

Anmeld

11. januar 2012

Kofoed.

Katte87 skriver:

Så er de ca samme størrelse som Benjamin! Jeg synes ikke de er små ;P hehe

Men de er ligeså længe som en fra 8 november

Anmeld

11. januar 2012

Ka+Ma=Be

Kofoed. skriver:

Men de er ligeså længe som en fra 8 november

Så må det være barnet fra november som har ufattelig store fødder! høhø

Anmeld

12. januar 2012

SaNiNa

Naia bruger 17-18 nu og de er lige store nok, men brøn skal helst også have strømper som er 1-2 nr for store og brude vi andre også.

Anmeld

12. januar 2012

SaNiNa

Melton futter 18-19 svare til 3-6 måneder stå der på pakken

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.