Baby ved bordet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.732 visninger
12 svar
0 synes godt om
10. januar 2012

Glad Giraf

Tjaaa har bare tænkt over....

Vi har en tripp trapp stol (stokke) med sådan en baby pude i...

Hvornår må min datter begynde at sidde i den? Hun er knap tre måneder og holder hovedet fint (ved ikk om det har betydning ) :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2012

morethanperfect

Nina1988 skriver:

Hvornår må min datter begynde at sidde i den? Hun er knap tre måneder og holder hovedet fint (ved ikk om det har betydning ) :-)

Hun skal kunne sidder af sig selv før man sætter dem i højstol
Vi satte Oscar i sin da han var 6 mdr.  

Anmeld

10. januar 2012

anmaj

Nina1988 skriver:

Vi satte først oliver i alm stol da han var 5 mdr der gik der ikke længe før han blev for træt i ryggen, men ved 6 mdr gik det meget bedre...

men ellers måske en skråstol på bordet...? det gjorde vi inden.

Anmeld

10. januar 2012

Tona

Officielt siger anbefaler man at de skal være 6 mdr.

Men mange forældre har haft deres børn i højstol med ved bordet så tidligt som fra 3-4 mdr pakket godt op i ryggen med en dyne el. lign. Hvis det er muligt ville jeg nok selv foretrække en skråstol indtil barnet var måske i alt fald 4 mdr. Det kommer jo også meget an på hvor dygtigt barnet er til at holde ryggen og hovedet selv. Hvis man sætter barnet i stolen kan man jo hurtigt se om de sidder og dalrer rundt og er utilpads eller om det fungerer godt. Men det skal ikke sidde for længe i starten.

Anmeld

10. januar 2012

MyLove E

Vores søn var 4mdr da han kom i trip trap stolen, og den sad han fint i og vi havde ingen dyne i den..
Sp så det og sagde det var fint hvis han ikke sad der i flere timer. Han sad der kun 15min mens vi spiste aftens mad. og når han selv spiste.

Anmeld

10. januar 2012

Tona

Tauf skriver:

Vores søn var 4mdr da han kom i trip trap stolen, og den sad han fint i og vi havde ingen dyne i den..
Sp så det og sagde det var fint hvis han ikke sad der i flere timer. Han sad der kun 15min mens vi spiste aftens mad. og når han selv spiste.

Ja, vi gjorde det samme med vores datter 

Anmeld

10. januar 2012

MyLove E

Amandas-mor skriver:

Ja, vi gjorde det samme med vores datter 

Idag er han 8 mdr og jeg kan ikke undvære den stol. Det er det bedste vi har :-)

Anmeld

10. januar 2012

Pige2009

morethanperfect skriver:

Hun skal kunne sidder af sig selv før man sætter dem i højstol
Vi satte Oscar i sin da han var 6 mdr.  

Jeps!  Jeg havde desuden en Bumbo-stol til Laura og den brugte hun også en del. Men ikke så længe ad gangen

Anmeld

10. januar 2012

Mira0911

Nina1988 skriver:

Først når hun selv kan sidde helt selv... 

Anmeld

10. januar 2012

morethanperfect

Baagøe skriver:

Jeps!  Jeg havde desuden en Bumbo-stol til Laura og den brugte hun også en del. Men ikke så længe ad gangen

Det havde vi også til Bossi

Det er den bedste opfindelse ! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.