Har testet positiv!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.747 visninger
11 svar
0 synes godt om
10. januar 2012

Anonym trådstarter

Jeg er bruger herinde men vælger at skrive som anonym da jeg ikke ønsker at offentliggøre min graviditet endnu.

Sagen er den ... Jeg testede positiv igår var gået en dag over eller to. MEN sidste mens var hele 7 dage over tid. Testede negativ flere gange... og så kom menses men alligevel ikke... for det var en meget lille og ikke normal blødning.

Mon jeg er længere henne end først beregnet?

Tænker at tage til lægen. Kan han mærke på maven hvor langt man er henne eller sender han mig til en evt. scanning?

Nogle der har oplevet at være længere henne end I først troede?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2012

Jonatansmor

Anonym skriver:

Jeg er bruger herinde men vælger at skrive som anonym da jeg ikke ønsker at offentliggøre min graviditet endnu.

Sagen er den ... Jeg testede positiv igår var gået en dag over eller to. MEN sidste mens var hele 7 dage over tid. Testede negativ flere gange... og så kom menses men alligevel ikke... for det var en meget lille og ikke normal blødning.

Mon jeg er længere henne end først beregnet?

Tænker at tage til lægen. Kan han mærke på maven hvor langt man er henne eller sender han mig til en evt. scanning?

Nogle der har oplevet at være længere henne end I først troede?

Puha .. jeg gik i næsten 3 måneder og troede jeg var stresset, spiste mine p-piller og efter tvang fra min mor køber jeg den graviditetstest. Kommer så op til lægen og finder ud af jeg er 11 uger henne. Mine perioder var da underlige, men kom på dato, varede i 48 timers tid og forsvandt igen´- præcis som i de perioder hvor jeg arbejder meget og er presset.

Så alt kan lade sig gøre.

Og din læge kan fastslå en ca. uge, som du så kan få bekræftiget ved en scanning. Min scanning lå ugen efter, når jeg ikke havde en nogenlunde dato for sidste ægløsning. Det går stærkt

Anmeld

10. januar 2012

***S***

Tillykke!!

Anmeld

11. januar 2012

Anonym trådstarter

Tak Tak

Jeg ringede til lægen idag ... Han bad mig ringe imorgen tidlig... så håber jeg at han kan nå at se mig inden han går på ferie i næste uge SUK!!!

Anmeld

16. januar 2012

Anonym trådstarter

Ja altså jeg var til lægen og fortalte ham at jeg havde testet positiv men jg var lidt i tvivl om hvor langt jeg var henne. Havde normal menses 2.nov og testede negativ i december da menses ikke kom til tiden. på cyklusdag 37 kom det jeg så troede var min menses... og testede stadig negativ? først da jeg skulle til at have menses i januar og den var 1 dag over tiden så testede jeg bragende positiv? Min læge undersøgte mig (gyn.undersøgelse) Han mener jeg er i 10+

Kan jeg godt stole på det? At lægen kan mærke på livmoderen hvor langt jeg er cirka? Skal til NF om 2 ugers tid. Har selv bestilt tid. Skal have taget blodprøver mm inden da... så har lidt "travlt"

Andre der har oplevet dette?

Anmeld

16. januar 2012

babymus77

Jeg havde nok købt en scanning for at være sikker:-) blodprøver nf osv er jo på bestemte tider:-) Tillykke i øvrigt;-))

Anmeld

16. januar 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Har en veninde, som fandt ud af at hun var gravid ( planlagt ) Lægen beregnede hvor langt hun ca var henne og hun fik en tid til NF. På dagen for NF fandt de så ud af at hun var 18 uger henne og ik 12 uger henne som beregnet. Hun er mega tynd og man ku faktisk ik se hun var rigtig gravid før hun var ca 25 uger henne. Hun havde så haft "mens" mens hun var gravid og derfor havde de regnet forkert! Så vil gætte på at du får en tidlig scaning bare for at være sikker! Vh stine

Anmeld

16. januar 2012

Anonym trådstarter

Tak. Men hvis jeg går ud fra jeg er 10+ så er det tidsnok med blodprøverne i denne uge jo. Men ja jeg overvejer da også en TS men nu må vi se...

Anmeld

16. januar 2012

Anonym trådstarter

Min læge tilbød mig altså ingen TS han sagde at "der er ikke så meget slinger i valsen" efter han mærkede på mig... og han mener jeg er i 10+ ???

Anmeld

17. januar 2012

Anonym trådstarter

Hejsa

Jeg var til en TS igår.

Jeg er altså ikke i 11.uge men i 6.uge....

Håber bare den bliver hængende....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.