Anonym skriver:
Jeg er bruger herinde men vælger at skrive som anonym da jeg ikke ønsker at offentliggøre min graviditet endnu.
Sagen er den ... Jeg testede positiv igår var gået en dag over eller to. MEN sidste mens var hele 7 dage over tid. Testede negativ flere gange... og så kom menses men alligevel ikke... for det var en meget lille og ikke normal blødning.
Mon jeg er længere henne end først beregnet?
Tænker at tage til lægen. Kan han mærke på maven hvor langt man er henne eller sender han mig til en evt. scanning?
Nogle der har oplevet at være længere henne end I først troede?
Puha .. jeg gik i næsten 3 måneder og troede jeg var stresset, spiste mine p-piller og efter tvang fra min mor køber jeg den graviditetstest. Kommer så op til lægen og finder ud af jeg er 11 uger henne. Mine perioder var da underlige, men kom på dato, varede i 48 timers tid og forsvandt igen´- præcis som i de perioder hvor jeg arbejder meget og er presset.
Så alt kan lade sig gøre.
Og din læge kan fastslå en ca. uge, som du så kan få bekræftiget ved en scanning. Min scanning lå ugen efter, når jeg ikke havde en nogenlunde dato for sidste ægløsning. Det går stærkt 
Anmeld