Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nu tager jeg chancen og melder mig ind i gruppen her, med termin i september
Herhjemme glæder vi os til familieforøgelse om "små" 9 måneder, og til at vores 3-årige søn skal være storebror
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
*Bare_mig* skriver: Nu tager jeg chancen og melder mig ind i gruppen her, med termin i september Herhjemme glæder vi os til familieforøgelse om "små" 9 måneder, og til at vores 3-årige søn skal være storebror
Kæmpe stort tillykke med den lille i maven...
Jeg venter med længsel på at kunne vise ligeså fin en graviditetstest.... forhåbentlig snart....
Jeg må desværre melde mig ud af denne gruppe igen, da jeg igår begyndte at bløde...
2 biokemiske indenfor 2 måneder.... Åhhh, hvor jeg dog håber at det snart skal være vores tur
Rigtig meget held og lykke alle sammen
*Bare_mig* skriver: Jeg må desværre melde mig ud af denne gruppe igen, da jeg igår begyndte at bløde... 2 biokemiske indenfor 2 måneder.... Åhhh, hvor jeg dog håber at det snart skal være vores tur Rigtig meget held og lykke alle sammen
Åh nej dog, hvor er det synd for jer... :-(
Håber det snart lykkes for jer... Jeg går også og venter på positiv test igen efter spontan abort i starten af december...
Tillykke med spiren - håber vi kan følges ad her i gruppen.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128