Idag er det Filucas fødselsdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

828 visninger
18 svar
0 synes godt om
7. marts 2009

Fines mor

huurraa hurraaa ... vi håber alle i får en skøn dag oppe VH *SS*

Knus herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2009

HelleBelle

STORT tillykke til en smuk og dejlig pige
Håber du får en skøn dag!!
Knus Malte og Helle

Anmeld

7. marts 2009

Heidimed lea

tillykke igen Filuca håber du får den dejligste dag sætter lige solen på for dig.
knus Rasmus og familie

Anmeld

7. marts 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
TILLYKKE til Filuca!!

Jeg er helt sikker på at I får en dejlig dag deroppe med hele familien håber jeg

KRAM

Anmeld

7. marts 2009

Susan1978

ja stort tillykke med de 5 år... håber at du får en fantastisk dag med masser af gaver du bliver glad for, glæder os til at høre om det.

vi holder også fødselsdag for Ea i dag, så du kan tro huset dufter af nybagte boller og shokoladekage og snart skal jeg pynte lagkagerne som jeg lavede igår.

gæsterne kommer kl. 15.

Rigtig god dag.

Anmeld

7. marts 2009

Muslingen

Også et stort tillykke herinde. Håber du har haft en dejlig dag :-)
Kh Fie og Amalie

Anmeld

7. marts 2009

JulieE

Et stort TILLYKKE med fødselsdagen til Filuca. Håber du får en skøn dag med mor, far og lillebror!

Fødselsdags kram fra
Julie, Jacob og Line

Anmeld

7. marts 2009

Tina2

Taaaak:-) Vi har haft en skøn dag, har haft besøg af Carina, Mik og ungerne det meste af dagen og min veninde Malue og hendes unger:-)

Igår var børnehaven her, det var rigtig sjovt og imorgen kommer hele familien + nogle venner:-)

Mandag kommer der et hold venner med deres børn og spiser:-) Håber Milas så er rimelig frisk, den tand skal jo rykkes ud mandag morgen :-S

Filuca har fået gode gaver:-) Vi har købt stof til under hendes seng, hun har længe ønsket sig det blev en hule, så det syr Thomas nu her. Så har hun fået en lampe til hulen, Kids hits cd, puslespil, fin taske med Barbie swanlake, DVD Barbie Swanlake, armbånd, flamingosko, gavekort til Build a bear, opgavebog og rulleskøjter:-)

Imorgen kommer der sikkert ligeså mange gaver, så indbringende det er at ha fødselsdag:-D

Knus Tina og Filuca- nu 5 år:-)

Anmeld

7. marts 2009

Annette

Tillykke med fødselsdagen Filuca..

Det har vist været en rigtig hyggelig dag for jer i VH

Håber I får lige så god en dag i morgen og i overmorgen

Knus Annette og Oliver

Anmeld

7. marts 2009

holbøll

Tillykke med fødselsdagen til Filuca. Ja der meget fejring til en 5 års fødselsdag. Kristian har haft sine venner i dag. Men nu er det også slut.

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.