hikke??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

535 visninger
6 svar
0 synes godt om
10. januar 2012

benzon

ville høre om der er en grund til at hikke . hikker en del og ved ikke hvorfor . ved i hvorfor?? jeg er bare nys

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2012

BabyMama2

Hej, har det på samme måde.. Men ved heller ikke hvorfor :s

Synes faktisk at det er lidt irreterende nogen gange

Anmeld

10. januar 2012

benzon

Vanessa95 skriver:

Hej, har det på samme måde.. Men ved heller ikke hvorfor :s

Synes faktisk at det er lidt irreterende nogen gange

ja jeg er bare nys hvorfor for min veninde fik afvide hvorfor man hikker men kan bare ikke huske hvorfor

Anmeld

10. januar 2012

pemiro

benzon skriver:

ville høre om der er en grund til at hikke . hikker en del og ved ikke hvorfor . ved i hvorfor?? jeg er bare nys

Jeg hikker normaLt ret meget, og efter jeg blev gravid er der op imod ti gange dagligt jeg har hikke.. Det er skide træls..

Ved at det normalt har noget med en muskel at gøre, der gør at man hikker, vidst nok fordi musklen Eller mellemgulvet kramper og det så giver sig til udtryk som hikke..

Men hvorfor man gør det så meget som gravid er dælme et godt spørgsmål.. Bestemt ikke vellidt her

Anmeld

10. januar 2012

benzon

pemiro skriver:

Jeg hikker normaLt ret meget, og efter jeg blev gravid er der op imod ti gange dagligt jeg har hikke.. Det er skide træls..

Ved at det normalt har noget med en muskel at gøre, der gør at man hikker, vidst nok fordi musklen Eller mellemgulvet kramper og det så giver sig til udtryk som hikke..

Men hvorfor man gør det så meget som gravid er dælme et godt spørgsmål.. Bestemt ikke vellidt her

hikker normalt aldrig men efter jeg er i uge 12 så er jeg begyndt at hikke en del

Anmeld

10. januar 2012

pemiro

benzon skriver:

hikker normalt aldrig men efter jeg er i uge 12 så er jeg begyndt at hikke en del

Mit er bare blevet total crazy

Håber der er en klog pige herinde der lige har et tip til hvad der kunne nedsætte den.. Det ku være skønt

Anmeld

10. januar 2012

benzon

pemiro skriver:

Mit er bare blevet total crazy

Håber der er en klog pige herinde der lige har et tip til hvad der kunne nedsætte den.. Det ku være skønt

ja det håber jeg da os

kunne være rigtigt dejligt med et lille råd

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.