Plukveer og ikke mærke baby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.973 visninger
12 svar
0 synes godt om
10. januar 2012

Anonym trådstarter

Hvor mange plukveer er det normalt iorden at have på en dag?

Og nu har jeg ikke mærket baby særlig meget idag og slet ikke så meget som jeg plejer.

Hvad skal jeg så gøre - Hvis jeg da skal gøre noget?!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Hvis du er bekymret synes jeg bare du skal ringe til FG. De vil hellere end gerne tjekke for dig, at alt er ok

Anmeld

10. januar 2012

-Sigrid-

Anonym skriver:

Og nu har jeg ikke mærket baby særlig meget idag og slet ikke så meget som jeg plejer.

Hvor langt henne er du? 

Anmeld

10. januar 2012

Giraffen

Anonym skriver:

jeg ved ikke rigtig noget om det, men mine plukveer kommer ikke uprovokeret (ikke endnu hvertfald) - så de kommer kun når jeg træner og går - ved ikke om dit aktivitetsniveau er anderledes og om det kan spille ind.. men som der også bliver sagt - hellere ringe en gang for meget end en gang for lidt

Anmeld

10. januar 2012

Anonym trådstarter

rikkeregnbue skriver:

Hvis du er bekymret synes jeg bare du skal ringe til FG. De vil hellere end gerne tjekke for dig, at alt er ok

Jamen tænker lidt om de gider gøre noget.. Jeg HAR mærket baby, bare ikke ret meget i forhold til hvor meget jeg ellers plejer at mærke det..

Anmeld

10. januar 2012

Anonym trådstarter

-Sigrid- skriver:

Hvor langt henne er du? 

Jeg er i uge 34..

Anmeld

10. januar 2012

Anonym trådstarter

Giraffen skriver:

jeg ved ikke rigtig noget om det, men mine plukveer kommer ikke uprovokeret (ikke endnu hvertfald) - så de kommer kun når jeg træner og går - ved ikke om dit aktivitetsniveau er anderledes og om det kan spille ind.. men som der også bliver sagt - hellere ringe en gang for meget end en gang for lidt

Mine plukveer kan komme hvis jeg rejser mig fra en stol eller sofaen.. De kan også komme når jeg går..

Og de kan komme når jeg ligger i sengen også.. :/

De kommer ret tit faktisk..

Anmeld

10. januar 2012

Mor til Ella

Anonym skriver:

Jeg er i uge 34..

Hej.

Jeg er 34+2 og har også mange plukveer og har fået af vide at på nuværende tidspunkt har baby ikke så meget plads, så det føles anderledes når du mærker baby, men du skal selvfølgelige mærke liv hver dag.

Men plukveer har jeg rigtig meget hele dagen

Men ring hvis du ikke føler dig tryk, det kan da være de vil se dig.

Anmeld

10. januar 2012

Giraffen

Anonym skriver:

Mine plukveer kan komme hvis jeg rejser mig fra en stol eller sofaen.. De kan også komme når jeg går..

Og de kan komme når jeg ligger i sengen også.. :/

De kommer ret tit faktisk..

du er også noget længere henne end mig kan jeg se... jeg fik af vide af min jm at plukveerne kommer lettere og lettere jo tættere på termin man kommer og mere uprovokeret

men helt klart hvis du er nervøs så hellere end gang for meget end for lidt

Anmeld

10. januar 2012

Muffinmus

svært ats ige, for mig er 20 nok ret normalt:-)

og baby giver ikke altid lige meget lyd fra sig hver dag, alt efter hvor aktive de har været om natten, hvor dan de ligger og hvor meget du bevæger dig på en dag.

Kan lige se du er i uge 35, der hqvde jeg nok 2-5 plukveer i timen hver aften og eller 50 fordelt på resten af dagen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.