ihh hvor jeg dog bare elsker den hoppende mave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

464 visninger
9 svar
0 synes godt om
10. januar 2012

Kruse90

Hej min skønne mødregruppe

Jeg måtte bare lige ud med det et sted Jeg ELSKER når min lille pige bøffer rundt derinde, reagere på når jeg snakker til hende, synger for hende og nusser maven Det er så fantastisk.

Jeg kan blive dybt forelsket i mtaven, lige så tårerne triller, sådan en tur havde jeg i går. Kom lige til hvor heldige vi er at få lov at opleve dette mirakkel. Efter barnløshedsbehandling er det så fantastisk at det lykkedes for os i 2. forsøg Og nogle gange rammer det mig lige hvor lykkelig jeg er over at få lov til at bære mit barn i maven

Kram en stolt og meget forelsket kommende mor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2012

Koen.

Kruse90 skriver:

IIhhhvhvoHej min skønne mødregruppe

Jeg måtte bare lige ud med det et sted Jeg ELSKER når min lille pige bøffer rundt derinde, reagere på når jeg snakker til hende, synger for hende og nusser maven Det er så fantastisk.

Jeg kan blive dybt forelsket i mtaven, lige så tårerne triller, sådan en tur havde jeg i går. Kom lige til hvor heldige vi er at få lov at opleve dette mirakkel. Efter barnløshedsbehandling er det så fantastisk at det lykkedes for os i 2. forsøg Og nogle gange rammer det mig lige hvor lykkelig jeg er over at få lov til at bære mit barn i maven

Det er fantastisk at mærke de små

Anmeld

11. januar 2012

N1

Det har godt nok også været en lang og hård kamp for jer  Kan sagtens forså hvor fantastisk det er at mærke hende i maven 

Anmeld

11. januar 2012

viben

Kruse90 skriver:

Sådan en tur har jeg også ind i mellem... Og gudskelov for det, vi skal jo huske at nyde at det kan lade sig gøre!!

Anmeld

11. januar 2012

Kruse90

viben skriver:

Sådan en tur har jeg også ind i mellem... Og gudskelov for det, vi skal jo huske at nyde at det kan lade sig gøre!!

Det er lige præcis det vil skal søøde
Vi er heldige er vi

Anmeld

11. januar 2012

NNL

Dejligt indlæg Ja det er så skønt at mærke den lille derinde, jeg "leger" også med min dreng og prikker lidt på maven, der hvor han sparker, så giver han godt igen Endda så det kan ses på maveskindet. ELSKER også at være gravid, det er da det mest fantastiske i hele verden Især nu hvor jeg har fået det bedre, og man rigtigt kan mærke bette fisen og føler man begynder at lære ham at kende

Anmeld

11. januar 2012

Kruse90

NNL skriver:

Dejligt indlæg Ja det er så skønt at mærke den lille derinde, jeg "leger" også med min dreng og prikker lidt på maven, der hvor han sparker, så giver han godt igen Endda så det kan ses på maveskindet. ELSKER også at være gravid, det er da det mest fantastiske i hele verden Især nu hvor jeg har fået det bedre, og man rigtigt kan mærke bette fisen og føler man begynder at lære ham at kende

hehe her kan det også ses på maveskindet Det er så hyggeligt altså

Anmeld

11. januar 2012

baby84

Kruse90 skriver:

åh har det på samme måde..Vi er SÅ heldige..kan også stå og kigge på maven i spejlet i timevis og blive helt varm inden i

Anmeld

18. januar 2012

Carla2012

Kruse90 skriver:

Ihh altså.. Det kunne have været mig, der havde skrevet det indlæg!  Jeg er så utrolig forelsket i den lille pige i mavsen, og ihh hvor jeg elsker, når hun kan få det hele til at hoppe. Den anden aften prikkede jeg lidt på mavsen, hvor hun svarede ligeså stille igen, men til sidst vendte hun sig - lige så hele maven gik som bølgen blå. Det var faaaaantastisk!

Anmeld

18. januar 2012

Kruse90

Carla2012 skriver:

Ihh altså.. Det kunne have været mig, der havde skrevet det indlæg!  Jeg er så utrolig forelsket i den lille pige i mavsen, og ihh hvor jeg elsker, når hun kan få det hele til at hoppe. Den anden aften prikkede jeg lidt på mavsen, hvor hun svarede ligeså stille igen, men til sidst vendte hun sig - lige så hele maven gik som bølgen blå. Det var faaaaantastisk!

Ihh hvor fantastisk
Det er sådan en dejlig oplevelse at være gravid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.