Gravid på p-piller? hvem har prøvet..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

570 visninger
5 svar
0 synes godt om
10. januar 2012

BinaMor

nogle der har prøvet det og hvad var det for et mærke?

tog i pillen præcist hver dag og uden opkastninger/diarre?

og sidst.. får man mens hvis man er på p-piller og er gravid? jeg tænker det er jo lidt en "falsk" mens når man er på pillen vel?

håber i vil svarer. er simpelthen så bange for at blive gravid igen (ikke at jeg tror jeg er det. skal bare sikre mig pillen er god nok)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2012

Rødhætte

Kan desværre ikke svar på dit spørgsmål, men vil anbefale dig en spiral. Den er 99 procent sikker og så er du fri for at tænke på at huske at tage piller

Anmeld

10. januar 2012

LykkeB

Jeg blev gravid imens jeg var på p-piller, det skal dog siges at jeg ikke tog dem præcis samme tidspunkt hver dag, men jeg tog pillen inden der var gået 12 timer.. Så det kan altså godt lade sig gøre 

Anmeld

10. januar 2012

BinaMor

Rødhætte skriver:

Kan desværre ikke svar på dit spørgsmål, men vil anbefale dig en spiral. Den er 99 procent sikker og så er du fri for at tænke på at huske at tage piller

er prøvet men tåler dem ikke og pinden i armen kan jeg ikke holde ud at tænke på da det giver mig myrekryb at have noget i sig 

det eneste er vidst afholdenhed og den er nok lidt svær

Anmeld

10. januar 2012

BinaMor

LykkeB skriver:

Jeg blev gravid imens jeg var på p-piller, det skal dog siges at jeg ikke tog dem præcis samme tidspunkt hver dag, men jeg tog pillen inden der var gået 12 timer.. Så det kan altså godt lade sig gøre 

okay argghh skrækhistorie. hehe.

hilsen en træt mor til 2 små unger

Anmeld

10. januar 2012

Bare-mig

Jeg glemte 1 p-pille og vupti så var jeg gravid

Det skal lige siges at jeg nemt bliver gravid - jeg har været gravid 3 gange og blev det i 1 hug... En graviditet gik dog til grunde.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.