Må man tage i svømmehallen med blærebetændelse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. januar 2012

Prinsessens'Mor<3

Mor til 2, snart 3 skriver:

Det vidste jeg nu altså heller ikke og jeg har døjet med det siden jeg blev teen...

hehe godt og høre

Men udover det, stakkels dig, har haft det et par dage nu og synes egentlig det er noget så træls (pænt sagt) og rende rundt med..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2012

TaAsJu

MaleneS2011baby<3 skriver:

hehe godt og høre

Men udover det, stakkels dig, har haft det et par dage nu og synes egentlig det er noget så træls (pænt sagt) og rende rundt med..

Er det også... MEGET.. Men jeg behøver kun ringe til lægen, han gider ikkeer mig mere og jeg kan mærke hvornår der er optræk til det...

Anmeld

11. januar 2012

Prinsessens'Mor<3

Mor til 2, snart 3 skriver:

Er det også... MEGET.. Men jeg behøver kun ringe til lægen, han gider ikkeer mig mere og jeg kan mærke hvornår der er optræk til det...

hehe du når lige sige dit navn og så er der piller klar på apoteket, det er da meget smart, hvis man ser bort fra grunden..

Anmeld

12. januar 2012

Tranebær

Lige et ekstra råd når nu du har fået svar: Pas også på med at være for længe i vandet når du skal afsted efter blærebetændelse Jeg har det supertit (hver måned)..... Og det er ikke kun bakterier i vandet, men din mave kan blive rigtig kold uden du lægger mærke til det i vandet og så er det forfra 

Anmeld

12. januar 2012

TaAsJu

MaleneS2011baby<3 skriver:

hehe du når lige sige dit navn og så er der piller klar på apoteket, det er da meget smart, hvis man ser bort fra grunden..

Det syntes jeg også.. Gider da ikke rande der i tide og utide!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.