Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Var til lægen idag til kontrol efter min kirurgiske abort i 13 uge.. Det hele så fint ud, vi har ikke fået papirerne fra moderkagebiopsien (altså efter aborten), og hun havde så fået papirerne..
Hun siger at den hverken havde kromosomfejl eller downs syndrom Hvad fejlede den så ???
Vi fik da også lige af vide at det lige var en lille baby PIGE ... Det havde været mit instink hele tiden at det var en lille pige som gemte sig derinde
Ej hvor er det bare uretfærdigt.....
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
BabyWish2012 <3 skriver: Var til lægen idag til kontrol efter min kirurgiske abort i 13 uge.. Det hele så fint ud, vi har ikke fået papirerne fra moderkagebiopsien (altså efter aborten), og hun havde så fået papirerne.. Hun siger at den hverken havde kromosomfejl eller downs syndrom Hvad fejlede den så ??? Vi fik da også lige af vide at det lige var en lille baby PIGE ... Det havde været mit instink hele tiden at det var en lille pige som gemte sig derinde Ej hvor er det bare uretfærdigt.....
Er tom for ord men i får ihvertfald en masse
Hvor er livet bare uretfærdigt nogen gange
l.kjoeller skriver: hvorfor fjernede de hende ? var det pga. mistanke til downs eller??
hvorfor fjernede de hende ? var det pga. mistanke til downs eller??
Hun voksede ikke de 2 sidste uger Hun lå meget krøllet sammen og de mente hendes krop var for lille til hovedet, eller omvendt
Så de mente hun havde kromosomfejl...
jeg sender jer en masse tanker og krammer
BabyWish2012 <3 skriver: Hun voksede ikke de 2 sidste uger Hun lå meget krøllet sammen og de mente hendes krop var for lille til hovedet, eller omvendt Så de mente hun havde kromosomfejl...
herfra
I er heldigvis ikke så gamle så i har masser af forsøg endnu.
Jeres baby kommer når alt er i orden
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128