Vægttab under graviditet.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

469 visninger
3 svar
0 synes godt om
10. januar 2012

katrineoerum

Øv bøv min ene fod er blevet overbelastet bla. fordi jeg har tage en del på. Jeg tager altid 30 kilo på under mine graviditeter som jeg så taber bagefter. Hidtil har det ikke givet problemer men denne gang er min ene fod altså blevet over belastet. Jeg vejer dog ikke mere end 78 kilo nu og er 175 høj så det er ikke fordi jeg er overvægtig.

Men men men det ser ikke ude som om min fod bliver bedre før jeg har født eller eller kommet af med noget vægt så jeg er nok nød til at forsøge ikke at tage mere på eller tabe lidt vægt.

Er der nogen herinde der taber sig undergraviditet? og i såfald hvordan gør i? bruger i en særlig diæt eller kostplan?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2012

An&Jo

katrineoerum skriver:

Øv bøv min ene fod er blevet overbelastet bla. fordi jeg har tage en del på. Jeg tager altid 30 kilo på under mine graviditeter som jeg så taber bagefter. Hidtil har det ikke givet problemer men denne gang er min ene fod altså blevet over belastet. Jeg vejer dog ikke mere end 78 kilo nu og er 175 høj så det er ikke fordi jeg er overvægtig.

Men men men det ser ikke ude som om min fod bliver bedre før jeg har født eller eller kommet af med noget vægt så jeg er nok nød til at forsøge ikke at tage mere på eller tabe lidt vægt.

Er der nogen herinde der taber sig undergraviditet? og i såfald hvordan gør i? bruger i en særlig diæt eller kostplan?

du må ikke med vilje tabe dig under din graviditet så vidt jeg ved..

men sund kost osv, så har du jo gjort hvad du kunne for ikke at tage så meget på..

Anmeld

11. januar 2012

Rockertand

An&Jo skriver:

du må ikke med vilje tabe dig under din graviditet så vidt jeg ved..

men sund kost osv, så har du jo gjort hvad du kunne for ikke at tage så meget på..

Arh, det er jo en gradbøjning.

Gravide, der er i risiko for at udvikle svangerskabsdiabetes, henvises til diætist, der omlægger kosten - og som følge deraf er der rigtig mange, der taber sig, og det kan du jo enten sige er "med vilje" eller en følge af en anden livsstil.

Det kan sagtens lade sig gøre at tabe sig (også rigtig mange kg) under graviditet og stadig have en sund én af slagsen, men vil nok foreslå, at det foregår i samråd med diætister og læger.

Anmeld

11. januar 2012

katrineoerum

Jeg har ikke intentioner om at skulle køre en streng diær eller noget men de sidte par dage har jeg dog skæret mere ned på kulhydraterne og indtaget en del mere grønsager. Jeg får også mere energi af det og det er jo lækkert.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.