Hej piger
Kort status herfra er:
Uge: 33 + 4
Vægt: + 11 kilo ( Jeg synes godt nok, at det er flot klaret af I andre holder vægten så langt ende)
Her går det( uanset hvad jeg forsøger af træning og sund mad) bare opad og opad på vægten.. Men håber dog at kunne blive under de +15
Jeg ved faktisk ikke hvor stor lillepigen efterhånden er blevet, skal til JM om 14 dage, hvor hun forhåbeligt kan fortælle det - men jeg fornemmer at hun vokser derudad 
Gener: Jeg synes faktisk at det overordnet går godt. Jeg døjer også med halsbrand specielt om aftenen og øget tissetrang. Jeg har dog lidt jag ned i venstre balle, som er drøn træls
Andet: Jeg er så småt ved at være klar mht. tøj, værelset bliver lavet klar i næste weekend. Synes kun at der mangler småting, som bleer osv.
Fødslen fylder utrolig meget i mine tanker, jeg er virkelig bange (læs: nervøs, spændt, urolig osv) for den oplevelse og glæder mig til at kunne sige: "yes jeg kom også igennem det" 
Dejligt at høre hvordan det går med alle og tilslutter mig gerne, at nu er vi klar til at den lille kommer til verden
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld