Status

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.060 visninger
9 svar
0 synes godt om
10. januar 2012

Trunte<3

Uge 34 (33+)

vægt: +3 kg

Vand: ved anklerne

gener: aften, har meget halsbrand og vågner tit om natten ved at armen sover, eller lillebror skrumler rundt.

Andet: er ved at være helt klar med alle tingene til han kommer, mangler lidt nattøj og autostolen

Glæder mig til d. 14/2 hvor han kommer ud til os

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2012

TaAsJu

Har du kun taget 3 kg på det er fisme flot..

Her er status...
Vand i hænder og fødder
Vægt + 10kg
Bebs vægt ca 2600
Gener: jeg tisser hver anden time også om natten!!
Og bebs hopper rundt som en anden hoppe bold!

Mangler natdragter og lidt body'er

Og er nu nået til det punkt hvor bebs bare skal komme ud!!!!

Anmeld

11. januar 2012

Trunte<3

Mor til 2, snart 3 skriver:

Har du kun taget 3 kg på det er fisme flot..

Her er status...
Vand i hænder og fødder
Vægt + 10kg
Bebs vægt ca 2600
Gener: jeg tisser hver anden time også om natten!!
Og bebs hopper rundt som en anden hoppe bold!

Mangler natdragter og lidt body'er

Og er nu nået til det punkt hvor bebs bare skal komme ud!!!!

Jeps en vægtforøgelse på 3 kg nu, men nu har jeg jo også lidt at tage af, smiler, og startede graviditeten med KVALME med storebogstaver. ( har stadig mit morgen/aften retual med opkast).

KOM SÅ UD BABYER, VI VIL SE JER

Anmeld

11. januar 2012

TaAsJu

Trunte<3 skriver:

Jeps en vægtforøgelse på 3 kg nu, men nu har jeg jo også lidt at tage af, smiler, og startede graviditeten med KVALME med storebogstaver. ( har stadig mit morgen/aften retual med opkast).

KOM SÅ UD BABYER, VI VIL SE JER

Nå okay det er da knap så sjovt så! Men syntes stadig det er flot...

Anmeld

11. januar 2012

Nille-pigen

Status herfra mig i Randers:

er i dag 34+4

ingen vand i kroppen

min vægt: -1,1 kg

babys vægt for ca en uge siden: 2445 g ca

Gener: megen halsbrand om aftenen, kraftig bækkenløsning så kan ikke rigtig lave ret meget  

andet: mangler at få alle de store ting hjem som vi har købt da de står ude ved min onkel, mangler stadig at købe nogle ting fx puslebord... 

Anmeld

11. januar 2012

poppe

Hej piger

Kort status herfra er:

Uge: 33 + 4

Vægt: + 11 kilo ( Jeg synes godt nok, at det er flot klaret af I andre holder vægten så langt ende) Her går det( uanset hvad jeg forsøger af træning og sund mad) bare opad og opad på vægten.. Men håber dog at kunne blive under de +15

Jeg ved faktisk ikke hvor stor lillepigen efterhånden er blevet, skal til JM om 14 dage, hvor hun forhåbeligt kan fortælle det - men jeg fornemmer at hun vokser derudad

Gener: Jeg synes faktisk at det overordnet går godt. Jeg døjer også med halsbrand specielt om aftenen og øget tissetrang. Jeg har dog lidt jag ned i venstre balle, som er drøn træls

Andet: Jeg er så småt ved at være klar mht. tøj, værelset bliver lavet klar i næste weekend. Synes kun at der mangler småting, som bleer osv.
Fødslen fylder utrolig meget i mine tanker, jeg er virkelig bange (læs: nervøs, spændt, urolig osv) for den oplevelse og glæder mig til at kunne sige: "yes jeg kom også igennem det"

Dejligt at høre hvordan det går med alle og tilslutter mig gerne, at nu er vi klar til at den lille kommer til verden

Anmeld

11. januar 2012

olander87

status herfra:

er nu: 35+2

vægt: ca. +12 kg.

Gener: vand i ben/fødder og hænder/fingre, vågner af det om natten, samt en masse toiletbesøg...

Skal til jordemoder imorgen.. (d.12/1) satser på at bebse vejer ca, 2,5kg...

Alt er købt, venter bare på at vuggen gerne skulle komme hjem i starten af næste uge...  -og selvfølgelig på at babyen skal komme til verden...

Anmeld

12. januar 2012

Mussen2

Status her 36+3

Vægt: har taget et gevaldig hop så den nu siger plus 14 kg. Endte på ca 16 kg sidst så mon ikke det bliver det samme ca. 

Gener: "kun" de klassiske som halsbrand, trykken i ribbenene osv. Har desuden fået meget vand i kroppen. Særlig om aftenen. Er generelt træt og ret drænet for energi 

Andet: er gået på barsel, så nyder at kunne ordne alt der praktiske og bare have tid til mig selv og tankerne omkring dt nært forstående. Storesøster glæder sig helt vildt, det gør vi selvfølgelig gså, men for min skyld må der godt gå lidt endnu, grundet alle de ting vi stadig mangler, det kan godt ske at jeg fysisk og psykisk er helt klar, men der mangler nu en del inden jeg synes vi kan slappe helt af. Bl?a. At flytte storesøstersværelse og hentet en ny seng hjem til hende, så vi kan tage tremmesengen ind i sovveværelser, få autostol, samlet kravlegården og fundet de gamle ting frem......  Er begyndt at tænke en del over fødslen, så har brugt noget energi på at læse om det og sætte mig ind i det (igen). Drømte i nat om en fødsel ved kejsersnit, dog hvor jeg var jordemoder og ikke den fødende

Vil lige ønske jer alle sammen enrigtig god fødsel

Anmeld

12. januar 2012

KittyMaMa

Status fra mig:

Uge: 36+4

Vægt: + 12-13 kg

Væske: meget lidt, - intet i forhold til første gang

Gener: Sover meget dårligt om natten, voldsom halsbrand og afklemt nerve i lysken, - hvilket medfører følelses udfald på forsiden af højre lår, samt kraftig brændende smerter samme sted.

Har det faktisk okay, - er indimellem meget træt, - men holder modet oppe. Er ikke voldsomt utålmodig, - hun må gerne blive der inde en rum tid endnu, - vil gerne ha´ hun får den mest optimale start på livet, - og det betyder jo at hun skal blive derinde noget endnu.

Har mange tanker omkring fødsel (da den første var så voldsom), men har haft og har et rigtig godt forløb med min jordmor, - så jeg er ved godt mod. Også tanker om hvordan den store vil reagere på lillesøster, er begyndt at melde sig... 

God dag til alle!

/Katja

Anmeld

13. januar 2012

Emmamusen2010

En lille status herfra

Er i dag 36+5, døjer meget med bækkenløsning og halsbrand om aftenen. Har rigtig mange plukveer.

Vægten siger -4 kg.

Lillemanden er i dag blevet scannet til 3075 g og ligger meget dybt. Så nu venter vi bare på han kommer ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.