Piger, hjælp mig :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

957 visninger
13 svar
0 synes godt om
10. januar 2012

EKBJ

Jeg har utrolig ondt i min mave, lidt ligesom sådan noget sidestik.. for nogle dage siden havde jeg det bare i siderne.. men nu er det i hele maven.. min mave bliver hårdt og jeg får hedeslag, en underlig dunkende fornemmelse i hovedet og mine fingre begynder og små sove!! :-( 

Hvad kan det være/hvad skal jeg gøre??  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2012

An&Jo

EKBJ skriver:

Jeg har utrolig ondt i min mave, lidt ligesom sådan noget sidestik.. for nogle dage siden havde jeg det bare i siderne.. men nu er det i hele maven.. min mave bliver hårdt og jeg får hedeslag, en underlig dunkende fornemmelse i hovedet og mine fingre begynder og små sove!! :-( 

hvor langt er du henne??

har du forsøgt at ringe til lægen og konsultere med ham?? for det ville jeg nok gøre hvis jeg havde det som du beskriver..

Anmeld

10. januar 2012

EKBJ

An&Jo skriver:

hvor langt er du henne??

har du forsøgt at ringe til lægen og konsultere med ham?? for det ville jeg nok gøre hvis jeg havde det som du beskriver..

23+0. 

Jeg er på efterskole og kan derfor ikke ringe hjem til min egen læge.. har informeret lærerne og det og ligger nu i min seng. De mener ikke der er noget galt. Men er bare bekymret. 

Har konfronteret min mor.. hun ville ringe til læge imorgen tidlig.. når de åbner igen...  

Anmeld

10. januar 2012

An&Jo

EKBJ skriver:

23+0. 

Jeg er på efterskole og kan derfor ikke ringe hjem til min egen læge.. har informeret lærerne og det og ligger nu i min seng. De mener ikke der er noget galt. Men er bare bekymret. 

Har konfronteret min mor.. hun ville ringe til læge imorgen tidlig.. når de åbner igen...  

altså det er jo ikke for sjov at man får så ondt i maven som gravid.. har du ikke en lærer du snakker bedre med end en anden?? så kan du måske snakke med den person og virkelig forklare hvordan du har det, så kan det være den person vil tage dig til lægen..

Anmeld

10. januar 2012

EKBJ

An&Jo skriver:

altså det er jo ikke for sjov at man får så ondt i maven som gravid.. har du ikke en lærer du snakker bedre med end en anden?? så kan du måske snakke med den person og virkelig forklare hvordan du har det, så kan det være den person vil tage dig til lægen..

Måske skulle jeg ta og finde min kontaktperson! 

- Jeg prøver lige og blive liggende lidt, ringe hjem til min mor igen og så hvis det ikke bliver bedre tager jeg kontakt til lægen her.  

Anmeld

10. januar 2012

LouiseRH

Synes nu ikke at smide dig i seng, virker som den rigtige løsning

Tal med en lærer igen og fortæl virkelig hvordan det føles, så du kan komme til en læge. Det er jo nu du har ondt, ville ikke være tryg ved at gå med smerter til imorgen :s

Måske der er en lærer der selv har været gravid, du kan tale med?

Anmeld

10. januar 2012

EKBJ

bulderfiz skriver:

Synes nu ikke at smide dig i seng, virker som den rigtige løsning

Tal med en lærer igen og fortæl virkelig hvordan det føles, så du kan komme til en læge. Det er jo nu du har ondt, ville ikke være tryg ved at gå med smerter til imorgen :s

Måske der er en lærer der selv har været gravid, du kan tale med?

Jeg har en gang før snakket med en af de kvindelige lærer om det og de mener bare jeg er pyldret. :-( jeg er utrolig bekymret for om det er noget galt!!!  

Anmeld

10. januar 2012

l.kjoeller

EKBJ skriver:

Kan være plukkeveer. mine er også lidt voldsommere end gennemsnittet - er åbenbart nogen der mærker dem mere end andre

Anmeld

10. januar 2012

EKBJ

l.kjoeller skriver:

Kan være plukkeveer. mine er også lidt voldsommere end gennemsnittet - er åbenbart nogen der mærker dem mere end andre

Det var også min første tanke.. Men så synes jeg godt nok de er lidt slemme.. :-( 

Anmeld

10. januar 2012

l.kjoeller

EKBJ skriver:

Det var også min første tanke.. Men så synes jeg godt nok de er lidt slemme.. :-( 

er godt i kontakter lægen. jeg fik at vide jeg måtte få dem op til 10 gange dagligt før jeg skulle være bekymret, så prøv at tage det roligt indtil i har hørt hvad lægen siger ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.