Dåbskage søges Nordjylland+KOLDING (familie der)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.200 visninger
21 svar
0 synes godt om
10. januar 2012

oOhelene&larsOo

Da vi venter vores første søn (termin 19 januar) og vi så småt er godt i gang med og planlægge barnedåben nu allerede så det er mindre ting og tænke på når han kommer ud  søger vi en der laver flotte kager og til en okay pris også.

Vi bor selv i Aalborg men vi er villig til og køre efter kagen indefor en radius af 20-30 km cirka..

designet ved vi ikke endnu hvordan det skal være overhovedet, men altså det håber jeg der er en masse der kan give et bud på  og vil sende nogle billeder af det de har lavet, håber der er nogen der kan gi os et godt bud, vi invitere godt 70 mand, og vil tro vi ender på en 60 stk. med dem som afmelder også..
så vil skyde på vi skal have en kage til nok 55 person max, da der er mange børn også, og der kommer småkage og kransekager også på bordet.

Håber virkelig der er nogen derude der kan gi et bud og hjælpe måske 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2012

oOhelene&larsOo

slet ikke nogen????? 

Anmeld

10. januar 2012

celkt

er sikker på, der nok er nogen i nordjylland, der skal komme på banen.

Men hvis I skal have nogen fynboer med til festen, laver jeg gerne kagen til dig...

Anmeld

10. januar 2012

Bryndis

Jeg har lavet disse to barnedåbs kager som var til min søster Jeg bor i Vesløs, 20 km længere oppe end Thisted.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

10. januar 2012

oOhelene&larsOo

Bryndis skriver:

Jeg har lavet disse to barnedåbs kager som var til min søster Jeg bor i Vesløs, 20 km længere oppe end Thisted.

de virkelig flotte  hvad tager du for at lave dem?

det godt nok liiiige langt væk, men finder vi ikke andre kan det være vi vender tilbage i hvert fald

Anmeld

10. januar 2012

oOhelene&larsOo

celkt skriver:

er sikker på, der nok er nogen i nordjylland, der skal komme på banen.

Men hvis I skal have nogen fynboer med til festen, laver jeg gerne kagen til dig...

skal vi desværre ikke  det nærmeste er Kolding og Kbh men dem fra Kbh de tager færgen over, desværre 

Anmeld

10. januar 2012

Bryndis

oOhelene&larsOo skriver:

de virkelig flotte  hvad tager du for at lave dem?

det godt nok liiiige langt væk, men finder vi ikke andre kan det være vi vender tilbage i hvert fald

Det kommer lidt an på hvor mange det er til

Men er villig til at køre jer i møde hvis det er

Anmeld

10. januar 2012

oOhelene&larsOo

Bryndis skriver:

Det kommer lidt an på hvor mange det er til

Men er villig til at køre jer i møde hvis det er

Altså jeg tror vi er blevet lidt enig om at det skal være til 50 personer for vi har inviteret 70 men der kommer nok cirka 60 måske og der er alligevel godt og vel 10 børn ud af de 60 og der er også småkager og kransesmåkager også så 50 personer burde være fint 

Anmeld

10. januar 2012

tina76

oOhelene&larsOo skriver:

Da vi venter vores første søn (termin 19 januar) og vi så småt er godt i gang med og planlægge barnedåben nu allerede så det er mindre ting og tænke på når han kommer ud  søger vi en der laver flotte kager og til en okay pris også.

Vi bor selv i Aalborg men vi er villig til og køre efter kagen indefor en radius af 20-30 km cirka..

designet ved vi ikke endnu hvordan det skal være overhovedet, men altså det håber jeg der er en masse der kan give et bud på  og vil sende nogle billeder af det de har lavet, håber der er nogen der kan gi os et godt bud, vi invitere godt 70 mand, og vil tro vi ender på en 60 stk. med dem som afmelder også..
så vil skyde på vi skal have en kage til nok 55 person max, da der er mange børn også, og der kommer småkage og kransekager også på bordet.

Håber virkelig der er nogen derude der kan gi et bud og hjælpe måske 

Jeg vil da gerne hjælpe med kagen, hvis du har gæster med fra sjælland der skal over broen, bor tæt på korsør.

Anmeld

10. januar 2012

engdraget

http://www.facebook.com/media/set/?set=a.415024774206.189558.624059206&type=3

Det er min klassekammerat som laver disse flotte kreationer! Hun bor tæt på Vejen v Kolding!

Skriv evt PB for nærmere info...hun tager 350 for en kage til 10 pers...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.