På tur

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2012

sarahb

*Hvor er det fantastisk, stort tillykke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2012

sarahb

*Hvor er det fantastisk, stort tillykke

Er super glad på jeres vegne

Anmeld

10. januar 2012

Laulund87

Det er SÅ stort at gå tur første gang! Og især med de lækre barnevogne de har dernede

Anmeld

10. januar 2012

Chalala85

TbCp skriver:

I dag bliver Mikkel taget af droppet to timer... så for første gang kan vi komme ud og trille en tur med ham i barnevogn... jeg glæder mig så meget! Det bliver simpelthen så skønt at komme ud med ham
Imorgen skal droppet så af 4 timer, dagen efter 6 timer osv osv... så håber vi det går godt

Og så er det jo bare det dejligste vejr til en tur ud i dag

Hvor det skønt  håber turen var dejlig

Anmeld

10. januar 2012

TbCp

Laulund87 skriver:

Det er SÅ stort at gå tur første gang! Og især med de lækre barnevogne de har dernede

Hahaha ja de er kønne

Anmeld

10. januar 2012

TbCp

Vi havde en rigtig dejlig tur
Tænk at man kan være SÅ glad for en gåtur! Det betød bare så uendeligt meget at komme lidt ud med ham. Selvom vi holdt os tæt ved hospitalet..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

10. januar 2012

th

TbCp skriver:

Vi havde en rigtig dejlig tur
Tænk at man kan være SÅ glad for en gåtur! Det betød bare så uendeligt meget at komme lidt ud med ham. Selvom vi holdt os tæt ved hospitalet..

Hvor er det dejligt at høre at i har været på tur og at det gik godt...

Anmeld

12. januar 2012

Nitz - <3 David

Åh hvor skønt at i kunne komme lidt ud med ham.. Det er bare en vidunderlig oplevelse.. Første gang jeg fik David med ud fra neo/kuvøsestuen var også helt speciel..
Også selvom det bare var en kort tur ..

Anmeld

12. januar 2012

TbCp

Nitz - <3 David skriver:

Åh hvor skønt at i kunne komme lidt ud med ham.. Det er bare en vidunderlig oplevelse.. Første gang jeg fik David med ud fra neo/kuvøsestuen var også helt speciel..
Også selvom det bare var en kort tur ..

Ja det er så fedt... følelsen af at kunne gå fra stedet og selv bestemme (selvom man skal tilbage igen) er så dejlig!

Anmeld

12. januar 2012

Nitz - <3 David

TbCp skriver:

Ja det er så fedt... følelsen af at kunne gå fra stedet og selv bestemme (selvom man skal tilbage igen) er så dejlig!

Lige nøjagtigt!
Vi havde os David med hjem juleaften.. Selvom det kun var et par timer (eller 4) så var det bare så fantastisk.. Så kan man rigtig mærke at det ikke er sygehusets baby..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.