Nu kan jeg snart ikke trække hend mere

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

361 visninger
6 svar
0 synes godt om
10. januar 2012

SaNiNa

Vi må skal på grød.

Naia spiser hver 1-1½time hele døgnet hun spiser 20-30 min som minum hvor hun ellers kun har spist 10 min.

Hun sover stadig kun 4-5x 15 min i løbet af dagen og går først til kl kl 21 nu.

Hun er som sådan ikke ked af et bare hun får lov at ligge til bryst, hun bliver først ked af det når hun er ved at være overtræt så tager hun lige de 15min og så hun frisk igen.

Håber på jeg lige kan trække hende til engang i næste uge, ville ellers gerne at jeg ikke skulle give grød når vi nu skal på ferie om 2 1½ uge

Manden har lige skiftet projekt på arbejde og byggelederen vil ikke have de arbejde når han ikke er der, så nu hedder det. mandag-torsdag 07.00-17.15 og så lige 30 min hjem.

Så har selv Nicklas som jeg så må gå over med i dp med Naia i barnvognen en Nicklas som ikke er tilfreds med at gå selv, kan dog stå på sit ståbræt når han gider det tager lidt over 1 time at aflevere og mindste 1½ time at gå hjem fordi han lige skal alt mulig. Savner vores bil, men den har mande jo på arbejde. Da svigerforældernes bil bruger for meget benzin og der er ingen varme i så den gider jeg ikke køre i. Farfar har ellers afleveret Nicklas men han er begynd at møde kl 7 også de dag skal han ud og der er Nicklas dårlig nok vågen.

Så halijula der er længe til sommer og de skal på et yt projekt som stadig er lang hjemme fra øv øv.

Glæder mig til imorgen der har manden lige en fri dag, hvor vi skal have lavet pas og fredag tager vi et lille smut til grænsen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2012

Mira0911

mht. Naia hvad med at supplere op med MME? 

Anmeld

11. januar 2012

SaNiNa

Mira0911 skriver:

mht. Naia hvad med at supplere op med MME? 

Det er forsøgt hun vil ikke have sutteflasken eller på kop hun sætter tungen for og skubber det væk

Anmeld

11. januar 2012

Mira0911

SaNiNa skriver:

Det er forsøgt hun vil ikke have sutteflasken eller på kop hun sætter tungen for og skubber det væk

Okey.. Håber I og sp finder en løsning... 

Anmeld

11. januar 2012

SaNiNa

Mira0911 skriver:

Okey.. Håber I og sp finder en løsning... 

jeg har selv fundet en løsning inten at amme hver 1-1½ hele døgnet og så tyv starter vi på grød i næsten uge det en uge før hun bliver 4 måneder

Anmeld

11. januar 2012

Mira0911

SaNiNa skriver:

jeg har selv fundet en løsning inten at amme hver 1-1½ hele døgnet og så tyv starter vi på grød i næsten uge det en uge før hun bliver 4 måneder

Er der kun 1 uge imellem vores?

Anmeld

12. januar 2012

SaNiNa

Mira0911 skriver:

Er der kun 1 uge imellem vores?

Jeps jeg gik jo 1 uge over tid.

Tror vi begynder på grød lørdag hvor manden er hjemme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.