Positiv hjemme.. Negativ hos lægen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

791 visninger
11 svar
0 synes godt om
10. januar 2012

Anonym trådstarter

Har nogen af jer prøvet det? Testede positiv nytårsaften med en meget tydelig streg i dag var jeg så hos lægen og deres test var negativ?? Er meget forvirret, da jeg har kvalme, ømme bryster og træthed... I følge lægen ville jeg være 5+2 i dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2012

Flødebollen

Anonym skriver:

Har nogen af jer prøvet det? Testede positiv nytårsaften med en meget tydelig streg i dag var jeg så hos lægen og deres test var negativ?? Er meget forvirret, da jeg har kvalme, ømme bryster og træthed... I følge lægen ville jeg være 5+2 i dag

Det kan evt. være en biokem. du har fået.. Hvornår skulle du have haft din mens ?

Og hvad sagde lægen ud over 5+4?

Anmeld

10. januar 2012

Ma-lu

Min mor har fortalt at hun først kunne teste positiv hos lægen efter uge 8-9 uge.. Alle gangene... Så der nok meget forskelligt fra person..
Men hvis du har overholdt ' tiderne' på hjemme testen og evt har taget flere hjemme, så tror eg på den er der

Tillykke, pøj pøj...

Anmeld

10. januar 2012

EKBJ

Anonym skriver:

Personligt ville jeg tro på testen ved lægen da de er mere sikre.

Anmeld

10. januar 2012

mizz-lillemor06

Anonym skriver:

ja jeg prøvede det samme. havde to test hjemme der viste positiv og var så ved lægen hvor den viste negativ. men en uge senere viste den så også positiv ved lægen. deres teste skal vist nok bruge lidt med hcg end de teste vi bruger hjemme.

Anmeld

10. januar 2012

**Ønskebabyen

EKBJ skriver:

Personligt ville jeg tro på testen ved lægen da de er mere sikre.

Testen hos lægen er ikke mere sikker! Det er samme test de bruger, som man selv kan købe.

Anmeld

10. januar 2012

EKBJ

Tøsen* skriver:

Testen hos lægen er ikke mere sikker! Det er samme test de bruger, som man selv kan købe.

Det er det ikke her hvor jeg bor! :-) 

- der aflevere du dit utrin i et lille glas og så undersøger de det med en eller anden maskine ting, og så får du svar cirka 10min senere, på sådan en strimmel.. 

Anmeld

10. januar 2012

An&Jo

Tøsen* skriver:

det kan ikke være helt den samme..

for jeg har ikke kunnet teste positivt herhjemme udover en meget svag streg der mest af alt lignede en skyggestreg, men idag ved lægen var deres test MEGET positiv, som i at stregerne var lige mørke, og testede altså herhjemme igår..

så helt den samme test er det altså ikke

Anmeld

10. januar 2012

lOUISE Kold

Hej

Jeg var 99,9 % sikker på at jeg var gravid, for jeg havde haft ømme bryster m.m i nogen uger, gik til lægen med en test.

Den viste sig til at være negativ, 3 dage efter aflerevede jeg en nu den vidste os negativ. Om søndagen sagde jeg til min kæreste at jeg havde lidt underligt. Så om mandagen købte en test og tog den der hjemme, der gik 1 sek. så var der 2 streger med det samme, så tog jeg 3 der efter og de vidste det samme der hjemme. så 4 dage efter gik jeg til lægen. Også kunne den endelig os vise det på deres teste.

Så en test kan sagtens sige du, ikke er gravid selv om du.

Vi kunne åbenbart først teste posetiv i uge 9 næsten.

så det meget forskelligt for person til person.

Anmeld

10. januar 2012

norenberg

jeg testede positivt hjemme, men måtte forbi lægen 3 gange på 3 uger inden hans test viste positiv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.