Babycare bleer - erfaringer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

886 visninger
4 svar
0 synes godt om
10. januar 2012

Frk.S

Vi har fået et par pakker Babycare bleer af min svigermor, fordi hun kunne få dem rigtig billigt via arbejde, og så synes hun lige vi skulle have lov at prøve dem.

Jeg synes det er rigtig godt hvis vi kan finde et billigt alternativ til Libero, som vi bruger nu. Men jeg vil ikke gå på kompromis - de skal også være gode.

Nu har jeg så givet Freja den første på - og jeg synes altså ikke umiddelbart den sidder særlig godt på hende. Men måske jeg bare lige skal vænne mig til, at den er anderledes end Libero.

Nu har jeg jo så ikke vurderet hvordan den holder på "sagerne" endnu. Men jeg kunne da godt tænke mig at høre hvad andre synes om Babycare bleer.
Er de gode?

Evt. andre forslag til billige bleer, som bare fungerer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2012

Janni.

Her fungerer vibelle fra aldi rigtig godt. Huggies fra brugsen har også været gode. 

Har dog ingen erfaringer med babycare bleer. 

Anmeld

10. januar 2012

Frk.S

Janni. skriver:

Her fungerer vibelle fra aldi rigtig godt. Huggies fra brugsen har også været gode. 

Har dog ingen erfaringer med babycare bleer. 

Tak for dit svar. Har hørt om Vibelle flere gange. Måske man skal prøve dem også.

Anmeld

10. januar 2012

Millesmammi

jep her fungerede Vibelle også helt fint - men kun dengang mille var mindre, - da hun blev større begyndte hun at lugte meget hurtig at tis, men ellers var de helt fine

men babycare, kan jeg ikke lide, synes de er meget stive i det..

Anmeld

10. januar 2012

Janni.

Frk.S skriver:

Tak for dit svar. Har hørt om Vibelle flere gange. Måske man skal prøve dem også.

Silas har aldrig døjet med rød bagdel eller lign af dem. Rema 1000's bleer er også gode. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.