hun er SÅ træt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2012

Caroline86

bullerbassen skriver:

Du skal bare nyde det

Dejligt i har det godt - det begynder at falde på plads..

For kunne forestille mig , at du næsten må være faldet ned fra månen i chok...

ja jeg havde lige et granatchok jeg skulle igennem

Havde det skidt i går aftes.. blev ked af det og havde ondt af mig selv.. men sådan er det jo! Det kommer og går, men så længe der hele tiden er fremgang så hjælper det jo

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2012

bullerbassen

Caroline86 skriver:

ja jeg havde lige et granatchok jeg skulle igennem

Havde det skidt i går aftes.. blev ked af det og havde ondt af mig selv.. men sådan er det jo! Det kommer og går, men så længe der hele tiden er fremgang så hjælper det jo

Det skal der også være plads til, andet ville være mærkeligt. Så længe det stille og roligt går frem ad , men mon ikke det hjælper i takt med der også kommer svar. For kunne forestille mig, du måtte have million spørgsmål. Et er man skilles efter en periode som har været dårlig et andet må være når det kommer som et chok.

Der er jo ingen forberedelse tid så reaktioner må jo komme bagefter... Men du virker til at være utroligt stærk, så med tiden, bliver der jo heldigvis længere imellem de dårlige dage.

Bare vigtigt og give sig lov til at " være ked "over situationen

Anmeld

10. januar 2012

Mor til L&S

Caroline86 skriver:

Laura sover helt vildt meget for tiden!

Hun er glad nok, leger og drøner rundt som hun plejer, men sover altså virkelig meget

Inden Daniel og jeg brød sov hun typisk fra 20.30-06.30... I nat sov hun fra kl 19 (!!!!!!) til kl. 9 i morges! og det er ikke unormalt at hun sover så mange timer nu...

Sov Jeres unger også mere da I brød med Jeres partner? eller er det noget med årstiden eller hvad søren foregår der pludselig? Hendes lure er også blevet længere....

Hun er som sagt glad, kærlig og aktiv i sine vågne timer, hun spiser godt og sproget er i rindende udvikling (og det er motorikken egentlig også) så jeg er ikke bekymret på den måde, synes bare det er lidt underligt....

Laura fylder 2 år om en måned og 8 dage!

Hej Caroline

Ja, den er svær...

Men ville lige fortælle at Liva også er meget træt for tiden  - I sær om eftermiddagen og sover også lige pludselig 12 timer om natten og hun bliver jo også 2 til marts, så måske det er alderen?!

Knus

Anmeld

10. januar 2012

Caroline86

Mor til Liva skriver:

Hej Caroline

Ja, den er svær...

Men ville lige fortælle at Liva også er meget træt for tiden  - I sær om eftermiddagen og sover også lige pludselig 12 timer om natten og hun bliver jo også 2 til marts, så måske det er alderen?!

Knus

ja, det er det nok

Det er også svært at finde ud af hvad af hendes frustrationer der skyldes bruddet og hvad der skyldes alderen hæhæ... for det der med ikke altid at høre helt efter er vist ikke noget der er opstået fordi far ikke er her mere

Anmeld

10. januar 2012

Mor til L&S

Caroline86 skriver:

ja, det er det nok

Det er også svært at finde ud af hvad af hendes frustrationer der skyldes bruddet og hvad der skyldes alderen hæhæ... for det der med ikke altid at høre helt efter er vist ikke noget der er opstået fordi far ikke er her mere

Og jeg ville ha det på helt samme måde hvis det var mig..Kan godt forstå at det er svært for dig at tyde alle de ting som sker og vil ske med hende..

Tænker tit på Jer

Anmeld

10. januar 2012

Vial

Caroline86 skriver:

synes måske bare man er nødt til at kende et barn før man udtaler sig om hvor meget det har behov for at sove

Jamen, så er denne her debat jo overflødig, mår vi ikke kender din datter ;-)

Anmeld

10. januar 2012

Pige2009

Caroline86 skriver:

men det har været sådan lige siden Daniel tog afsted... og hun har jo ikke mærket noget inden han gik (så kunne hun i hvert fald godt lige have sagt noget til mig så JEG havde vidst det!!)

Hæ hæ Måske er det også som en anden skriver - tigerspring - og alt det der sker i den lille hjerne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.