ONSDAGSVEJNING!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

437 visninger
7 svar
0 synes godt om
5. marts 2008

ivfmarie

tja.. det er lige blevet til 300 gr oveni >(
Meeen mon ikke ikke det bare er væske i mine stakkels muskler, der stadig smerter max efter en times squash forleden? Jeg er ihvertfald mægtig optimistisk 8D Jeg er faktisk begyndt at finde mit post-gravi tøj frem, og det sidder sgu ok ;)
Jeg er nok off det meste af dagen.. har overladt min syge søn til farmand, og smutter selv på cafe med tøserne - er jeg bare lige en sælfisk eller hva`?! (C)

Marie - der kommer sig selv nærmest - lige nu.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2008

Loggidut

aj den glemte jeg....fandens også...aj....dropper altså ikke ud...har bare totalt svedt det ud....?
ja i dag vejer jeg mig ikke...for jeg har drukket kaffe og spist...øv

Anmeld

5. marts 2008

Astrid P

Endelig skete der lidt på min vægt. Den har ellers stået stille nu i to uger, men idag var der røget ½ kilo. Til først syntes jeg det var lidt fesent, men så forestillede jeg mig 2 pakker kærgården der havde forladt min krop, og så var det jo egentlig okay!
Så -½ kilo i denne uge, = -4 kilo ialt

Anmeld

5. marts 2008

Loggidut

Astrid P skriver:

Endelig skete der lidt på min vægt. Den har ellers stået stille nu i to uger, men idag var der røget ½ kilo. Til først syntes jeg det var lidt fesent, men så forestillede jeg mig 2 pakker kærgården der havde forladt min krop, og så var det jo egentlig okay!

fandme sejt....og nu må vi se næste uge hvordan det går med min vægt....
og IVF bare op på hesten igen...lad være med at græd over 300 g. det er jo kun en tur på wcét for dig og mig...lol

Anmeld

5. marts 2008

ka li ja

Astrid P skriver:

ja man skal nemlig forestille sig kg i meterielle ting. så virker det federe....:D
jeg syntes ½kg er flot!!!

har du husket at måle dig inden du er startet på kur??

jeg målte mig i starten men har slet inen anelse om hvor mange cm jeg har tabt. glæder mig til at få det gjort snart, for folk siger de kan se jeg har tabt mig:)

Anmeld

5. marts 2008

Lise

Jeg hopper med på veje-vognen igen (var med heeelt fra starten, men var for lad, og droppede det igen...:$ ) Har smidt 1,8 kg siden i torsdags - det er jo ikke fedt det hele, men lækkert når vægten rykker sig i den rigtige retning. Mangler fire kg for at være på før-gravi-vægt, men vil gerne af med to yderligere. Mit mål er at kunne passe alt mit gamle tøj igen 1. maj (uden at det buler her og der). Det skulle være muligt at smide de seks kg... :S

Lise - første dag på ww, og har snart spist for alle pointerne (og kl er ikke engang 12 endnu :-o )

Anmeld

5. marts 2008

ka li ja

hahahahaha ja du må finde på noget at æde som ikke koster så meget

Anmeld

5. marts 2008

sttina

Ja jeg tog da lige 900 gram på >( Men ok vidste det.. denne her uge har bare ikke lige været mig og ww :$
Og idag går jeg bestemt ikke i seng som en ww (læs har spist 1 pizza og jeg nød den ;) ), men i morgen står jeg tilgengæld op som en ww :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.